IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, February 18, 2011

Jusco One Utama ade sales

Morning!!!!
amboi pagi2 cerita pasal sales kan...
ni kesah smlm time lunch aku & KIM pegi OU sana mau cr brg ofis

sekali tgk sales kooooo....sebab kabonye jusco mau ditutup selama 6 bulan utk renovation
sales nye udah mau tamat (21 February ni)
tapi sempat lagi la kot korg nak pegi

ni kasut2


ni yang paling aku suke ni..tapi ngak ade bajet :p



ni bahagian atas sekali..tempat household
sini mmg bahagian paling kosong..sbb banyak brg sudah abis
ko bayangkan cerek letrik tu pn da abis stok..huwaaaaa


tapi lengang xde org soping pun..
maybe bajet sume da abis utk CNY kot


ladies dept aku xusha sgt sbb rushing..rasa mcm best2 gak sales dia
ape lagi korang gi la terjah


tempat baby pn mcm da kurang barang...
awat la tak buat sales smp 24 haribulan kan..bleh lepas amik gaji terus soping..hahahaaa

7 comments:

Miss Sasu said...

huwaa...

nak nangis. saje wat sales time kering2 nih. x dpt la..:D

♥cikmOt♥ said...

syana, ko belikan aku apa2 ek...besday aku bulan lapan ni....lalalala

SyaNa said...

tu la kan sasu..tensen jek aku
jalan2 sambil lap air liur :p

cikmot, kalo ko aku tau..bag FM jek..hehee

Liana Manjaku said...

huhuhu... masa pergi hari tu dah sangat2 berkurangan! Baju budak2 dah xbanyak! Yg banyak kasut lelaki n perempuan! Memang giler murah. Dapat ler rembat 2 kasut kulit dengan harga yng sangat2 murah dan mampu! hehehe

Anonymous said...

sale?
xde duit hahaa

A.H.A.D said...

aku pun baru pegi hari rabu.
jusco tu dah nak bungkus dgr katanye sbb tu tmpt budak dah lengang. nak clearance. isetan kot nak amik alih,agaknye lah..aku dgr2 jer

mama tisya said...

tu la ou wt renovation kn aritu yg aku nk bli stroller pink tu psl die nk clearance...