IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 1, 2011

Flaming Steamboat Buffet

Morning!!!
kite mulakan seperti biasa dgn entry makan2 ek..hahaa
mmg dasar tuan blog gemok kan :p


ok ni kesah sabtu lepas..babah dpt rezeki lebih, so mau belanja 1 family makan2
so kasi terjah FLAMING STEAMBOAT BUFFET kat Danau Kota sana...


seperti biasa aku kalo bab makan mmg paling awal..so menunggu la aku 1/2jam kt depan kedai tu
hahaa gigih nak makan free :p


banyak2 tempat aku makan steamboat kan, kat sini la aku paling puas hati
sebab dia pny seafood tu mmg hebat2..segala jenis siput ko jmp kat sini


mmg xkecewa la ngan food kat sini..



dessert siap ade ABC..ko buat la sdiri tinggi mana ais tu ko nk letak


mmg terbaek la seafood dia..kawasan luas gak..kami amik port betol2 depan kaunter makan..hahaa


ade macam2 jenis pencicah..



kesayangan aku :-)


ade jugak nasi2 & lauk pauk..mee sume ade la..tp yg ni aku langsung xamik ari tu
rasa rugi jek amik kan..kang penuh perot xpuas makan seafood


ko nk rebus mee2 segala pn ade..telur ayam & telur puyuh pn ade..
puas aku mkn telur..haha



see, ade gak eskem..suke!!!!



ko bleh la deco2 eskem ko sdiri..siap ade coklat bagai
pastu ade mashmallow..sedap makan ngan coklat cair tu


budak ni mmg hepi la dpt makan eskem tanpa sempadan..


sian sofea, tido smp la sume nk balik..xdpt makan :(


nasib Tok Ma jaga Iman..bleh ummi makan puas2 :p



anak bapak kan Iman ni..
Comel tak baju Iman tu???
tu kalo korg nak ade lg stok kt http://syalia-shoppe.blogspot.com


sedang tggu kak phira yg tak abis2 makan..smp org kedai tu bg bill la sbb lama sgt duduk..hahaa


kitorg ni pegi kul 5.30 ptg..so xyah buat reservation..
kalo korg nk pegi malam mmg WAJIB buat reservation sbb mmg penuh weyy...
so kalo malas, pegi la siang ek
rate dia dlm RM25/pax..mmg puas hati makan sini..

9 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

tekak aku ni takle makan la stemboat bagai ni.. kalau pegi johnnys pon,oder ala carte jer.. huhuhuh

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku suka gak mkn steamboat nih .. tp nanti balik sura mengaru2 perut bekas c-sect ..heh..heh... ;-)

TiNiE said...

uuuiiih heaven aih makan..
harus dicoba ni, price pon ok ok ...

Anonymous said...

INI SUDAH BAGUSS
TAK YAH G SUNWAY NUN..
MURAH JE KAN

Anonymous said...

Salam syana,

Suka baca blog ni sbb banyak tempat makan yg saya tahu.. Heheh..

Anyway, nak tanya lokasi flaming steamboat ni, dkt danau kota dekat area nasi lemak antarabangsa tu ke?

Rasa cam nak gi terjah je..

-haizum-

SyaNa said...

salam haizum..haah kt area nasi lemak..tp dia belah blkg nun..kt kedai tudung RATU

Norhayati Ahmad aka eixora said...

terliur weh!
asik makan je, macam mana kisah diet atkins kau tuh..?? terbabas ke?
aku pun sama, hahahaha...

iduraz said...

salam perkenalan,
daku pon dh mkn sana smalam pas terliurr dengan post shana nih..memang terbaekkkk..hihi

mama tisya said...

danau kota ada ek..aku tau kt sunway je