IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 17, 2009

18 sx ~ soka ati nk baca ke tak..

Rompak Janda

seorang perompak memecah masuk rumah janda yg tinggal seorangdiri...... ttp bila melihatkan susuk tubuh janda tersebut yangmengghairahkan.... dia bertukar fikiran, lalu...... sambil mengacukan pistol ke kepala janda itu, dia berkata NYAWA atau NYAMAN(sedap)?? Memikirkan nyawanya dalam bahaya, janda itu berkata Nyaman.... Maka perompak mengarahkan janda itu membuka pakaian nya dan bla..bla..bla...tuuuuttt... berlakulah adegan ranjang .....
Setelah selesai,akibat keletihan perompak itu terlupa akan pistolnya.... lalu dirampasoleh janda itu dan mengacukannya ke kepala perompak tersebut sambil berkata PULANG atau ULANG??......

**************************************************************************

Two old friends - a Chinaman and a Malay man were having a conversation Recently....

Apek: Lu potong zaka ada bagut ka?

Ali: Manyak bagus.. Bila lu potong haa, lu punya barang manyak bersih loo...

Apek: err .... saya kawan ala cakap, potong zaka aaahh.... manyak ploblem..

Ali: Apa problem?

Apek: Manyak buang lui, lagi aah... dia punya performance tadak bagut... manyak cinang semputloh ...

Ali: Cehh... apek, lu apa cerita... saya suda lama potong. tada apa problem... bini saya manyak puas woo....

Apek: Lu mini puas sama itu potong zaka ka?

Ali: Ya laa. Bila lu potong aahh... lagi sedap main woo.. lu lagi lambat pancut..

Apek: err... lu punya 1.3 atau 1.5??

Ali: woi apek cakap baik2 sikit ha ... saya punya 6 inci laa..

Apek: Tiu nia ma... lu jangan main2 haa... mana ada potong zaka 6 inci..

Ali: Cilaka apek ni...nah tengok (opens his trousers).

Apek: Chee sin punya olang.....gua tanya baik2 ... lu tunjuk lu punya lanchiau..

Ali: Abis... lu tada percaya..saya tunjuk la..

Apek: Saya tadak tanya sama lu punya lanchiau... Saya tanya lu pasal itu nasional car... potong zaka.. bolo punya olang..

Ali: Aiya... apek... lain kali lu sebut betul2 la....kasi susa saja..Bukan potong zaka la..... Proton Saga........lah



sekadar hiburan di ptg ari..thanks to member2 pcm..aku amek dr situ ler..

6 comments:

bOnda said...

huahuahua...
lawak sehhh..

My Blog said...

waduh.. lawak lah plak petang-petang hari ni syana... kelakar.... wakakaak

PuteriSatu said...

muahahaha....ada gitu ..wekekek...lain kali sebut betul2...kan...

SyaNa said...

korg..mmg tak masuk akal lawak2 tu..

Anne Zain said...

muahahahah...no komen! ketawa dulu!

sall said...

lawak janda mmg menjadi. Yg penting aku nak “MAKAN MCDONALD FREE?????”