IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 16, 2009

Coffee Bean Baru Buka

macam lama jek tak tempek gambor makan2..hehehe..
tadi lunch kt coffee bean baru bukak kt Plaza Damas..saje mau try..

ni kim order spageti..biasa ler dia tgh kemaruk pasta..+ hot choco



aku makan sandwich + ice tea..


dessert carrot cake share berdua..kek kurang sedap..sbb rse cinnamon sgt kuat..creamnye sungguh la rse susu pekat..

9 comments:

Liana said...

Syana....sila beritau kat kim...sesungguhnya kimmi di sini sangat jelous dengan kamu berdua! huhuhu... Sedapnya korang lunch... jeles...jeles.... :D

SyaNa said...

kimmi~ nnt kite dating kt station 21 tu ye..takde transport mau pegi..

payiet said...

ayoyo manyak geram aku nengok itu sandwich tu aauumm

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah baru bukak korang dah terjah yer .. wah .. kt umh kiter nie ada SB jer .. coffe beans kena gi shah alam .he..he.. ;-)

SyaNa said...

payiet~ pegi terjah CB lunch kang

diana~ SB sini pn ade..tp kami tak pernah lepak pn..atee boikot..hahaha

Mya said...

pagi2 sudah kasik aku kecurrr... aku tgh lapar nie dowhh.. huhu..

mazzura said...

xsedap ke kek tu syana? meh sini zura perabihkan..hahah..

Nana said...

sandwich dia sedap gile kan

zura@iwan said...

sdp aku tgk mknan kt coffe bean ni...adeiii...