IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, March 6, 2009

Dapat Jugak



kemarin Syarul amik aku dr opis eksen dia dpt benda ni..

sbb b4 ni aku crite la ramai blogger keje kt opis dia dpt benda ni..

akhirnye dapat jugak dia..yo la dia kan seorang pelajar..tak pegi keje..member dia tolong amikkan..so lambat sedikit mau smp ke tangan..

pastu aku tny dia soalan buduss "abg kalo gi kedai bleh ke guna duit spoloh hinggit ni??"

nasib la isteri tersyg..kalo tak aku rse da kena panggg sedass

p/s: ni auto publish..aku berada di ruang udara skrg ni..menuju ke Langkawi..ni pestime aku naik "belon"..ye aku tau..korg da byk kali naik..nak buat lagu mana..suami aku baru mampo nk bwk aku nek kapal terbang..tp aku bukan suke pn nak naik..aku gayatttt..tak pa ler..nnt aku story kesah di Langkawi okey..

~fieza tu sure nk tau sgt aku nangis ke aku pengsan..hahahaa

6 comments:

Mya said...

biar lambat, janji dapat kan..

helena's said...

alo..nak ikut kaksyana..adesss,ole2 jgn lupe eaaa

Mamamanja said...

amboi... di ruang udara skang erk?
p bercuti ker??? selamat bercuti2

bOnda said...

selamat bercutiiii!!! =)

Liana said...

huhuhu...

Syana, rupanya ada gak teman yg sama dengan kimmi. KImmi pun belum pernah naik...nak ikut..nak iku...

zura@iwan said...

hahaha.....dpt jugak dr x dpt kan...tp soklan ko sj je tu ada plak nk beli pakai duit tu..haha