IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 3, 2009

Things that I can't stand

Telah di tag oleh kakak sedara ku jaja..

ermm..ok la aku jawab la jugak..even dlm ketakutan..tu yg amik masa sket nk jawab..
takott woo..sbb kite kena tgk keburukan keliling kite b4 jawab ni..ni ala2 tag BENDA YANG AKU PALING PANTANG(benda je ke?? orang pn sekali ler)..so kena cermin diri dulu b4 buat..kot cakap tak serupa bikin plak nnt..

1. toilet kotor..tak kesah ler toilet umah ke toilet awam ke..tp selalu toilet awam la kn..aku sanggop woo tahan..

2. orang makan bunyi2 depan aku..bunyi chup..chap..chup..chap..

3. naik kete tak reti pakai seat belt..Syarul mmg selalu kena ngan aku..kalo kena saman mmg aku nk gelak guling2 depan polis tu..

4. orang yg tak berapa lawak tp nk buat lawak..pastu tak sedar ape yg kuar dari mulut dia tu menyakitkan ati org..

5. orang yg tak dengar luahan perasaan org dgn ikhlas..tau nk kite je dgr crite pasal diri dia..

6. kawan2 yg da kawen pastu lupe kawan..takde da nk lepak2 bagai..yo la..sbb aku pn da kawen awal dr korg..tp ade aku lupe kawan?? takde kan??? no good ok..



ermm..itu je kot takat ni..
kang byk2 kang kate aku poyos plak..sume benda pantang..
so ampon dipinta andai terasa..

aku pn tak perfect gak..sbb tu la aku bg 6 jek..sbb yg lain2 tu bile pk balik aku pn buat gak..ahaks..

so aku pass tag ni kt korang:

fieza
helena
mazzura
diana
zahiela
jiejah
mya
anne
payiet

dan sesape yg nk buat..bleh la korg lepas geram dlm ini tag..lalalalaa

7 comments:

jiejah d'blogger said...

hukkkk~ kene jawap ehhh ?
leh lepas geram neh wakakaka

helena's said...

oh daku kene lagi..ok hutang!hehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

bagus ler..
ari ni aku tag ko..
ko tag aku balik ek...
hahaha....

payiet said...

taniah kerana aku telah ditag hahaha

Anne Zain said...

anne dlm senarai tu aku ke? huhu..kot la aku ni perasan jek..hihihi

mama tisya said...

lama dh tk wt tag

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????