IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 31, 2009

Tag Tentang Blog

TAG tentang BLOG
1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Me & Mine
hanya tentang aku & org2 sekeliling ku..


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://syanasaid.blogspot.com/
syana yg berkata2..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

hentam kromo bergantung kepada mood..


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

blom lagi ler..sbb takde langau..hahahaaa...semua pembaca saya amat la baik.


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

kak tinie. aku baru kenal dia melalui laman blog...

blog yg sempoi menceritakan kejadian yg berlaku di sekeliling nya...


6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.

~anne

~fieza

~diana

~kimmi

~mamamanja

12 comments:

Liana Manjaku said...

hahaha....Syana...nampaknya kimmi ler orang terbanyak menyimpan hutang TAG...huhu..nanti sy jawab yer... tunggu dengan sabar tau! Tq sangat2 :)

SyaNa said...

Kimmi~ haipp...buat tau..:D

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

ambik napas jap .. nanti free buat yer bulehhhh ???

Mamamanja said...

dah lama x kena tag....
tetiba kena balik

jawapan tuk tag ko otw hahahaha :p

Anne Zain said...

yah...kene tag...kene mkn dulu ni br ada semangat nak jwp! haha

TiNiE said...

hehe good!! u go gal...

SyaNa said...

diana~ take ur time..hehehe

mama~ sambil2 mkn semekut cicah kopi meh jwb tag

anne~ jgn ngelat..kekeke

SyaNa said...

kak tini~ macehhh

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

hahahha...
aku tau aku malas update blog..
pandai ko tag aku yerk..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aku pon tulis ikut mood gk..hehe

mama tisya said...

lama dh tk wt tag

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????