IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 31, 2009

Kenny Rogers Roasters

aku baru tau Kenny Rogers ni ade ikan..agaknye menu baru kot takpn aku yg tak tau sbb lama tak pegi..

td lunch ini..ok kot sebg menu diet sbb ikan roasted..tp yg mashed potato tu dia salah bg..so nmpk mcm tak sehat..


ni kimm pny..


mula2 tgk mcm tak cukup..sbb ikan tu nmpk mcm nipis..tp percaya la..cukupppp..
set ni takde muffin tau..
ok la kalo yg nk kelainan tu..

nama ikan ni Balinese Receip Baked Fish


*korg percaya tak kalo tgn kanan gatal tanda nk dpt duit???
owhhh..kelmarin tgn aku gatal gile ko..
smlm Alhamdullilah dpt duit..dan dan tu hilang gatal tapak tgn ni..
tq boss...bos aku ni baik & pemurah..*puji ade makna* :p

mlm td gatal tapak tgn kiri plak...owhhhh noooooo

9 comments:

jiejah d'blogger said...

kehkehkehhhhhhh tgn kanan masyuk , tgn kiri keluar hahaha
jaga²

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah ada ikan yer ..kita pun tak tau syana .. ko citer br tau .. aah betul2 .. tgn kiri gatal nk kuar duit kot ;-)

Liana said...

wa...cedapnya...Dah bertahun tak masuk sana! hehehe...

Jaga2...nak keluar duit tu! hehehe

bOnda said...

uiks, bahye tuh kalO tangan kiri gatal =p

SyaNa said...

jiejah~ tu yg tak best tu part tgn kiri gatal..

diana~ pegi la..sedap gak la utk tekak aku

kimmi~ jom dating kt KR :p

bonda~ hahaha..tau takpe..tgh nunggu je ni ha..

helena's said...

eh tatau lak ade ikan,,ritu baru makan tade pun..baru kut..

mazzura said...

gatal tgn kiri ke syana? meh kasi la kat ambo ni ha..daripada membazir tak kena tempat baik bagi kawanmu yg baik ati nie..kekek

SyaNa said...

zura~ tetibe gatal da hilang :p

helena~ baru lg kot..sbb menu yg ikan ni dia stapler je kt buku menu tu

zura@iwan said...

aku KR penah mkn sekali jerk....x brp minat sgt mkn tmpt cm ni..hehe..

tu la kan..org kata gatai tpk knn nk dpt duet..hehe