IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 31, 2009

Lauk Paling Sedap Di Dunia..

Tajok mcm masuk bakul angkat sdiri jek..

hahaha..maksud aku Sardin + Telur Dadar lauk paling sedap kalo tgh lapor tahap gaban..tak kesah ler sape yg msk..kalo ko tak reti msk pn konpem sedap..


ni la juadah yg aku msk setelah lama tak berasap dapur aku :p
sedap tak abg Syarul :D

nnt nxt week sye masak lg yek..hehehee..nasib le dpt isteri malas masak :p

11 comments:

TiNiE said...

yer..akak tgk pun sedapppp..dan dan lapo ni

SyaNa said...

kak tini..ngeh..ngeh..

Mamamanja said...

memang sedap...

MRS. K said...

tengok aje pon nampak sodap..
ape tah lagi klu smpei kat mulut ni haa..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

rajin kawan aku sorang ni
ni yg nak terjah umah ko ni...

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

sardin tu masak apa syana .. kita selalu buat sambal sardin jerr..sempoiii

SyaNa said...

mama& mrs K~ tgh lapor sardin pn sodapp :p

fieza~ ko dtg takkn aku nk jamu sardin je kan..kekeke

diana~ tu lg sempoii..campur air asam jek..kes cili kering da abis..

bOnda said...

sardin sedap wOOO..makan dengan nasik panas lagi mencOngkammm..pehhh

lizz@erol said...

alahai kak syana...my peberet tuh..dh ler ngah lapo nie...perut dh berdangdut nie...leleh ayak liuq den... ;p

helena's said...

tu cam omelete je,,hehe

zura@iwan said...

betui2...kalu lapar thp gaban mmg mkn cenggini pon sodap wey...ngan ikan masin lg...adeiii..