IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 31, 2009

Family Taiping

meh aku nk kenal kan family inlaw aku pulak..


atas dari kiri tu biras aku Abg Ady, anak buah aku Arif, kak ipar aku Kak Ina,anak buah aku Adam, Syarul, Shana, adik ipar aku Noni, anak buah aku Nabil, biras aku Sani..
bawah tu abah (Hj Othman), mak (Hjh Saadiah)


family Syarul ni kecik jek..ade 3 beradik dia sorg tunggal laki..so aku menantu pompuan tunggal le..kkdg best sbb tak yah la ko nk compete2 ngan biras2 pompuan lain..tp kkdg susah gak..yo la..da ko menantu pompuan tunggal kena la buat keje lebih sket..ihiks...



kalo mcm bab raya kan..mmg tak best la..sbb turn raya kitorg kt tepeng ni sure lain dr Kak Ina & Noni..so beraya la aku laki bini ngan mak abah..owhhh sgt la bosan..da la takde anak..mmg tak meriah...


ni Abg Ady, Arif & Abah..



Noni & Nabil..Noni baru bersalin anak pompuan (Nur Nabilla Marsya)..umur baru 24 tapi anak da 2..best woo...suami dia tua dr aku & Syarul..kkdg tu aku tak tau nk bahasa kan diri aku ape..kekeke


Kak Ina & Adam..
*alamak..gambar Mak & Sani tak de la..

8 comments:

Mya said...

baru ku tau rupanya cocoi orang taiping yaa.. nnt raya boleh ler komer dtg raya rumah aku.. taiping kat mana syana?

SyaNa said...

Mya~ sekapal la korg :p

Mamamanja said...

best erk jadik menantu pompuan tunggal??? jgn jadik tunggul sudah :p

SyaNa said...

mama~ kkdg aku jd tunggul gak..buat2 tak reti nk nolong2 sume..kekeke

helena's said...

oooo org taiping ke,,cik hel pun asalnye prg perak gak,,mum ngan abah lahir kat sane,,lahir je,,pastu terus dok kl..kire cam perak gak la kan..hikhik

SyaNa said...

helena~ kejor yob kejor..:D

Anne Zain said...

huhu...3 jek? same gakla ngan aku
aku pon 3 jek...abg aku tunggal lelaki gak..muehehehe

zura@iwan said...

x ramai ek family shahrul...aku family laki aku ada adik pompuan ada adik laki..hikss. laki aku sulung...hehe