IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, March 27, 2009

Perdana Menteri & Timbalan Malaysia

Okey sume da tau PM & TPM Malaysia yg baru...
harap Malaysia akan terus aman & lebih berjaya dari tahun2 terdahulu..
owhh aku tak campur sgt hal2 politik ni..bagi aku mana2 parti or individu pn sama saje ok as long memperjuangkan hak2 melayu..tu yg penting..




bukan itu yg mahu aku story...
aku nk eksen ngan korg...ari ni opis aku tutup sempena kemenangan orang2 di atas..so aku sdg senang lenang di rumah..sat lg nk siap2 gi OU mau beli barang...

*apekah??* kekeke

10 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ciss....
apa pasal opis aku x coti haaaa??
ni yg aku jeles ngan ko ni...huhuhu

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wahhhhhhhhhhhhh cutieeeeeeeeeeeeeee .. JELESSSSSSSSSSSSSSSSSSS

jiejah d'blogger said...

CUTIIIIIIIIIIIIIIIIII??

apekahhhhhhhhhh PM & TPM tuh sedara mara koooooo..
nak cuti gakkkkkk hehehehe

++eden|essey++ said...

ceh coti kaa....hampas kelapa tull lah...dorg yg menang ko plak coti...ini tidak adilll...hahahhaha..
ako yg keje gomen pon steady jek keje, dorg cbuk wat persidangan UMNO opis ako cbuk wat persidangan Agung Kelab Keluarga...hihii

Encik Cerpelai said...

Pehh..
Penyokong kuat parti la nih?..
Kehkehkeh..
Lantak korang laa..

*Gua tak minat dengan politik..

Anne Zain said...

aik...apesal ko lak cuti...aku cuti tp kene tolak enuel lif..cisss!!!...ini tidak adil!!! hahaha

Bondarock said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wwaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nyesal baca !!!!

NAK CUTI GAKKKKKKK !!! !

shuz said...

Salah tu... belum PM dan TPM baru lagi...yang baru hanya Presiden dan Timbalan Presiden UMNO... PM dan TPM itu kemudian, insyaallah...

SyaNa said...

abg rizman..salah ler pulakk..ni kes teruja lebih la ni..ye la kot dpt bonus :p

helena's said...

tak suke politik,,fake!