IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, March 19, 2009

Ape Nak Buat??!!!!

Tadi dpt call dr kg dorg btau adik ipar aku da selamat dpt bb girl..tahniah Noni..1st bbgirl dlm family inlaw..

aku mcm ni la..pantang ade berita member or org keliling peknen aku jd semcm..ni lagi da selamat..tak tau aku nk share camne aku rse..rse down..sedih..gembira ofcos la..aku tumpang hepi utk dorg..

Dan2 tu aku rse "iskh..sempat ke aku nk merasa ade anak sdiri?"..aku tau suami aku tu sure ckp kite kena berusaha lebih..
ye aku tau..tp aku da tak larat nk makan segala jenis ubat..muak tau..nak kena cucuk2 smp badan aku pn da mcm belon..

skrg aku da 28 tahun..2 tahun lagi 30..tekanan bile pk sume tu..

Ya Allah kuat kan semangat hamba Mu ini..

16 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

uittt syana
jangan kata gitu...
InsyaAllah..ade rezeki sempat je syana...
ni sumer Tuhan yang tentukan...
usaha selagi terdaya...
Tuhan tengah uji ko n hubby ko tuh...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

insyallah .. rezeki tu allah yg beri ..yg penting usaha ..tawakal .heppy selalu k syana ;-)

zazaez said...

I lost words when it comes to this, shana.. Tak adil kalau ja cakap ja tau apa yang shana rasa.. But the only thing ja bole cakap, kita diuji dengan cara yang berlainan.. Suka atau tak, kita kena jugak lalu.. Macam mana kita pilih untuk 'lalu' tu la yang membezakan kita dengan orang lain.. Sabar, belum lagi.. Insya Allah, just wait..

Ibu said...

Syana dah try urut? member akak ...smp 5 thn baru dpt bb ! sabar byk2 eh?

PHiRa said...

weii...jgn la ckp camtu...insyaAllah kalau ada rezeki tu akan smp jugak masanya..ingat segala yg terjadi tu ada hikmahnya...yg penting usaha..pastu tawakal..aku doakan untuk ko..dah...jgn sedih2..sofea kan ada..upin ipin betui betui..hehehhe

Mamamanja said...

alahai... lom ada rezeki lagi tu...
sabar dan usaha lagi
insyaallah
baru 28 xde apa la.. muda lagik!

Anne Zain said...

sabarla syana....mcm2 dugaan tuh..ko 28 dah ada hubby...walo takde anak..aku ni 28 lom ada hubby lagi...tu kire dugaan gak tuh...insyaAllah..ada reski tuk ko nanti..Amin

: Maz : said...

syana, jgn pkkan sangat ye..kene banyak relax kalau nak cepat peknen tak leh tension2..muda lagi tu 28..banyak lagi masa leh cuba..tak siang, malam ke, xpon subuh2..kekek..sejuk2 tu mana tau kan.. :)

ada umo 30 lebih atau 40 lebih baru peknen..jgn risau2 ye..

Diarihatiku1976 said...

bersabar ya... kita senasib.. lagi plak saya dah 32 tahun.. ada 3 tahun lagi untuk saya berusaha... pedulikan apa orang ckp ya..

payiet said...

lex babe, insyaallah ada rezeki tak kemana. Usaha tangga kejayaan chaiyok chaiyok!!

++eden|essey++ said...

ala jgn la riso....org keliling ko kan slalu bat ko hepi jek...ala yg kt atas tuh nk bg ko bulan madu puas2 lah...insyallah ade la rezki tuh...doa ek..

syana...cuba try mkn bidadari keluaran DCL...ako dulu pon try gaks..

O said...

sOb sOb sOb..
sabar ye syana..Allah nak uji kita dengan macam2 cara..set biOdex dah try? x-staff bOnda dulu, 5 tahun tawen x lekat2 sO dia try biOdex..la ni dah peknen 6 bulan..usaha la apa yang termampu k. jangan putus asa..

SyaNa said...

korang thanks la yg bg semangat tu..
aku ni kkdg emosi tak menentu..
kkdg sedih tak tentu pasal..

nzh1979 said...

syana..betol la kata akak ko yg muka sama tapi tak serupa tu.. :P usah pikior sgt..
insyallah, ada rezeki ko nanti..
mungkin belom masanye utk menggalas tanggongjawab as parents.. akak pasti la..satu hari nanti ko akan merasa gak "nikmat" seorang ibu..

p/s: mmg "nikmat" sgt layan arip skang ni.. budak tgh lasak.. tak caya tanya phira...eh tapi sofea nampak behave ke.. arif tu..hari2 tak pijak perot mama dia tak sah! sian baby lam puyut..uhuks

bila nak berpoyaan bersama erk? akak ni sejak pindah sg buloh..wekwn balik gombak sure lalu depan area umah ko..ekekke

SyaNa said...

kak zam..
tu la org kata blom ade rezeki kan..
kkdg sye ni bleh terima..kkdg tu mcm meroyan tak tentu psl..
emosi tak stabil..

moh ler kite poya2 kt gombak nan indah tu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

tahniah buat adik ipar...tp skrg pon ko dh bjaya dpt anak sdiri...

aku ni dh umor 30 beb....x tau la..kdg2 x thn tekanan ..huhu