IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 9, 2009

Aku Di KL Dah..

aku da smp KL semlm (Ahad) pukul 4.30ptg smp LCCT..tak sempat lagi nk upload gambor..sbb td tghari ade kenduri kt Gombak..sgt letih cuti kali ni..

Experience kt Langkawi sgt best..rase mcm tak puas jek..
aku paling suke time island hopping..mmg rindu sgt time tu..
nnt cerita penuh aku cerita nnt ye..

kalo org tny ade ole2 tak?? mmg secara jujur aku tak beli gapo..ade la sorg dua kirim cekelat..aku mmg tak soping sgt sbb kami berdua mmg tak reti nk usung barang byk2..lagi pn mmg tak cukup masa nk shopping..3hari 2malam mmg tak cukup nk buat sume activiti..so aku nk mohon maaf kepada member2..

okey nnt kan cerita dari Langkawi ye..
mmuahhsss


rindu nk baca blog korg...

5 comments:

PuteriSatu said...

waah...honeymonn ke langkawi rupanya cik adik manis nih....cheeh...

jiejah d'blogger said...

welkam bek syana ..
rindu nak baca citer ko ..
ahahahah ada mcm membodek sket dak ?? wakakaka

Anne Zain said...

citer la lagi...ahaks...aku tak penah lg smpi langkawi tuh..kihkih

helena's said...

ala takde ole2..

SyaNa said...

kak puteri~ hanimun la kak..kena gigih berusaha..hahhaa

jiejah~ ko bodek pn aku tak leh kasik ape..hehehe..aku tgk sume brg org kirim..last2 ngan aku pn tak dak ape..

anne~ ade geng ler aku..kekeke

helena~ huhu laling..nnt akak beli ole2 kt plaza damas ni yek..