IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 16, 2009

Ini Lah Dia

ini la barang yg aku ckp dlm entry lepas..
aku beli dlm keadaan yg tak sabar okey..
tp semlm time jln2 kt C4 aku pegi plak gatal mulut tny kt kedai hp dlm tu brape rege hp ni..
adoii lagi murah dr aku beli..huhu
nk nyesal pn tarak guna..redha je la..


moral of d story: survey dulu b4 beli..kalo da beli tanpa survey ko jgn gatal2 da nk tny kedai lain..buat sakit jiwa sajok..

14 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kena survey2 dulu next time .. takpe la syana .. tp santekkk hp baru nieh .hubby kita pakai masa baru2 keluar dulu ;-)

helena's said...

ala ne tercabar ne,,hpn cantek!hehe

SyaNa said...

diana~ beli ni pn sbb hp lama buta & pekak..so terpaksa ler baru..huhu

helena~ takde niat nk cabar ko pn..hahhaaa..gi sambar seketol

Liana said...

Syana...berapa ribu tu... Santik sangat ler...

Encik Cerpelai said...

Dah beli.. Tak buleh buat apa lagi dah.. Kira ok laa tu..!!

~Eila @ Along~ said...

syana..pengajaran tu..harus lebih berhati2 lepas ni..hehe

SyaNa said...

kimmi~ jgn ditanya..baik ko tny kedai..aku beli termahal..huwaaaa

incik~ huhu..redha dlm kesakitan..

eila~ huhu..kna belajar bersabar..hehhe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

aduh syana..beli toy baru...
tu le...kene survey bab2 barang cm ni..
tapi klu da beli nk buat camane...
hiks

SyaNa said...

fiza~ tu ler..usah dikenang benda yg lepas..kekeke

payiet said...

akhir terbongkar gak apa yang ko beli hohoho ala biasa la dah beli, pestu jumpa lagik murah. Aku pon slalu gitu hehe

SyaNa said...

payiet~ tabah je la ati ye dak..

Anne Zain said...

ihikss...ko dah cek ke? kot ko beli tu ori set...yg ko tanye AP set...haa tu dah beza harga gak per...manela tau kan kot2 depa bg harga murah tp sebenarnya tuk AP set...

Mamamanja said...

memang frust bila tau ada yg lagi murah

zura@iwan said...

owhhh sm cm gie la hp ko ni..hahhaa....

x per pgajaran ni...