IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 25, 2009

Kejamkah Aku???!!!

macam kejam je aku rse skrg ni..
ye la..kan Syarul tgh sambung study kt UNITAR..pastu nxt week nak final exam da..
patut nye time ni kena la makan benda berkhasiat kan..
macam time kite sekolah dulu2..
mak kite sediakan food yg sehat utk otak yg cerdas :p

tapi aku bagi suami aku makan ni sajek..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


megi ayam..huhu..tu pn dia masak sendiri..aiyoooo...
durhaka sungguh...
sori la abang..isterimu sangat la MALAS..

*pas ni b4 blk umah makan la kenyang2 dulu kt kedai depan tu :p..
kena panah petir aku kang...

KEJAM KAH AKU????!!

16 comments:

lizz@erol said...

hahaha...klaka la akak nie.. :(
as long as suami akak xkomen n ok jek..pe slhnye..hik hik hik ;p

jiejah d'blogger said...

wakakakakak ko kijammmmmmmm.
tp akupun kadang malas melampau,jawapnya ~ 'meggi yer yang' hahaa

SyaNa said...

lyzz~ kot dia komen kt omak eh tak tau la kn..kekekee

jiejah~ kijammmm..wekekeke
lagi kijam sbb aku suh dia msk sdiri
muahahahaaaha (gelak syitonnn)

lizz@erol said...

kalo dia komen kt omak dia...xtau la den...hahaha...

ala..skali skala pe slhnye...kene gk kijam...ahahah

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

x kejam la ..kita pun suka meggi .. meggi ko nie meggi rajin la ada sayo fishball bagai ;-)

SyaNa said...

lyzz~ ko da kawen jgn tiru akak ko ni tau :p

diana~ hehehe..ikot aku kalo msk megi rendam jo..ini laki ku la tu suke buat cara gini..

Mamamanja said...

nampak menarik plak megi nih
terliur plak weh...

SyaNa said...

mama~ uik...takat megi pn nk terliuq ke??

lizz@erol said...

confirm kene tiru...dah ler fiancee lyz tuh keje nestle..stock maggi mmg petik jari jek leh dpt...muahahahaa!

~Eila @ Along~ said...

kejammmmmm...laki ko makan sorang2..hehe

SyaNa said...

lyz~ meh bg sekotakmegi :p

eila~ aku suke pow megi dia..kuikuikui

bOnda said...

megi ngan sayur? berkhasiat tuuuuu..sayur kan baik untuk kesihatan =P

helena's said...

bertuah tul kak syana..seb baik dia nak masak,.kehkehe

zura@iwan said...

x kejam la....tu mkn jugak kan...kalu hb spoting x kesah tu...

mama tisya said...

mmg kejam..:-p

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

sesekali malas apa salahnye kan.