IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, April 25, 2011

Durian Kg Baru + Sup Fear Factor Chow Kit

Morning!!!

ha ni aku nak share 2 tempat feveret aku & syarul kalo nk makan durian ngan sup fear factor

ni durian..feveret aku


aku suka makan terus kt kedai tu..1 sbb senang nk tukar kalo xsedap pastu xmo kete busuk :p
ok dpt sekali air :-)

da ade anak harus heret anak sekali..ate takkan nk tinggal kan

ini la kedai tu..syarul dr zaman bujang da selalu pegi kedai ni
smp skrg ni pn pakcik ni gak la dia cr kalo nk durian sedap

ok kalo nk makan sup plak dia suke pegi kt blkg chow kit
kedai ni agak horror la sbb mmg gerai2 jek
so kalo nk makan sini, mata harus fokus kt pinggan
tak yah pandang keliling..hahaaa
nanti takut benda lain plak ko nampak :p

nape aku ckp fear factor???
sbb dia ade mcm2 isi dalaman ayam lembu kambing
hahaa sape yg tak reti mkn tak yah dtg kedai ni
ade sup lidah, torpedo, sup telur ayam xjadi tu la..mcm2 la

aku paling suke sup urat..
yang lain2 aku xmakan :p

mmg jalan2 cari makan malam jumaat lepas..
pegi ngan jiran tersayang :-)
dua2 kedai tu mmg port syarul masa zaman bujang..pastu da kawen dia heret aku sekali
yang sup tu mula2 aku agak gerun gak
tapi da rse sekali sedappp..teros kadang aku yg gedik2 ajak syarul

jgn tanya lokasi kt mana
hahaa sbb ceruk2 bangunan kedai :p

9 comments:

Nana said...

hehehe aku makan je
menda2 alah horror ni
hahaa
lidah aku suke

Adyshariz said...

slaku makan sup kat cokit tu...sedap...dan slalu bungkus jer

cikmOt said...

nak duyan nak duyan...hehehe

qemaishak said...

hirup sup kala hujan2 cuaca sejuk, fuh best tuh..lokasi ceruk2 bangunan tuh susah mau cari kak lepas tu banyak gerai pula kan..

Gieyana said...

weh..sedapnya duyan tue..ku dh byk hr tingin duyan tp x dpt2 nk g cr nie..kekeke

syariza09 said...

yg tempat doyan tu mmg x tau, tp tempat sup mmg tau. tempat tu mmg x leh pandang kiri kanan, nanti payah nk telan pula hehehe

mama tisya said...

aku mkn gk...sedapnye..lawak la ko sup fear factor...aku dk terbyg fear factor yg mknanan pelik2 tu

mama_umar_maryam said...

doyan..doyan..doyan...ptg nk nk carik doyanlah

PUANSTOBERI said...

humang aih..aku duk kat KB pun tak tau celah mana ada duyan sodap neh. huhuhu