IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, April 1, 2011

Ketapang kenduri nasi plak

kenyang gile!!! ari ni kami warga ketapang sebulat sore nk buat pot luck hahaaa so ini lah hasilnye :-) yang ni aku bawak..ikan kari kim bawak ayam masak kicap sos tiram *ala uuu sori la gambar ni jadi gini plak :( dia up sayur campur wan bawak nasi goreng..simple tapi sedapppp mak dia yang masak.. makan laju2 sebab wan nk kejar solat jumaat orang bujang tu siap buat teh ais lagi.. bagus adik aku ni KIM bersama nasinye syiok sambil mkn tgk TV :-) mula kami dok kt kerusi..pastu mcm x feel jek terus dok bersila kt lantai ;p kenyang gile..makan begini lagi syiok dr makan kedai bleh santai2 sambil makan tgk TV :p

5 comments:

Gieyana said...

bestnyer wei...semua menu tue sedap..sofa pon cantik..bkenan aku!hihihi

PuaN su SU said...

bestnya shana mkn2 mcm nieee

[-suziey-] said...

mmg syiok arr baut potluck..kenyang pastu mknan meriah..hehe

eLYies said...

syoknya makan camgini..lepak sambil tgk tv...opis aku takde TV..bohsan!!!

mama_umar_maryam said...

adoi,tgk teh o ais tingin plak aku