IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, April 6, 2011

Ikan pekasam pemberian blogger

Morning!!!!



orang lain dapat hadiah FM la keychain la kan..
aku dapat IKAN PEKASAM okeyyyy

:-)

aku dpt dari adik QEMA

ha jangan main2 ek..ikan pekasam tu dia buat sdiri..eh ke suami ko yg buat dik???

saje aku nk tunjuk address opis tu..hahaa kot ade yg yg bg hadiah lagi :p




















eh bukan ikan pekasam jek..ade dia bg petai jeruk...huhu nangis!!!!




















ni la IKAN PEKASAM yang jd pujaan hati kuuuuu

busuk gile!!! tapi sedaaapppp




















malam tadi goreng ikan pekasam tambah bawang besar & cili api




















pastu makan ngan nasi panas ngan kicap...gile sedaappp

qema, ikan tu jadi elok jek tak hancur..pandai korang buat





















da kenyang mkn ni sambail tgk DH so aku amik keputusan mau puasa ari ni..

insya Allah....


*qema, nnt bleh la jual sbb cara ko bungkus tu mmg molek sgt2 da ha..

5 comments:

qemaishak said...

wah kak, terkejut den, akak siap bt entry lagi tu..terima kasih
tak leh nak niaga kak, asik risau je selagi tak sampai ekeke

syanasaid said...

hahaa qema, kalo gitu jenuh la kan kalo org oder..tak tido malam ko dok mikir peksam otw ke customer

Jiejah @ Iza said...

wahhhhhhhhhhhh my pebret pekasam all d'time .

errrkkk qema , x nak huluq kat akak ker ?? hhahahha tetiba x malu ;-P

Myra Jay said...

Sedapnyer... suka gak ikan pekasam bla goreng ngan bawang cabai.. leh bertambah :)

Farra Dhelina said...

busuk2 tapi sedap gile!!