IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, April 6, 2011

Mampu beli kat pasar malam jek

hahhaaa..konon nk beli la yg branded2 sket kan..hahaa tapi sedar diri poket makin nipis :p makanye, redha je la kan anak, mak pak ko beli menan pasar malam jek la ek.. dari kamu xde menan iman, baik la kamu main jek menan ni..hahhaaa murah gile ni..hahhaaa 10 hengget jek weyyyy
suke kemain dia main...b4 ni aku byk beli cloth book jek kt dia..tapi mcm kesian plak kan

menan2 gini xde :(

so kasi la beli 1 bagi dia ralit main ni

ala, aku rasa menan pasar malam pn ok..janji selamat jgn la beli yg kecik2 yang bleh masuk mulut tu..sebab Iman time2 skrg ni sume dia nk msk mulut...

ala budak2 bukan nye paham kan menan tu murah ke mahal..

tapi kalo ade duit lebih mmg aku nk beli la menan yg elok sket kan

ikutkan byk wishlist utk iman ni..hahaha

10 comments:

MRS. K said...

aku tak kisah jer beli kat pasa malam

iduraz said...

mainan anak ku pon byk dr pasa malam..huhu..murah nyer seploh hengget, nak cari gk la..lalalla

[-suziey-] said...

aku xkisah pn bli kt mana..janji berkenan rembat..klu kt jusco yg mahal2 tu aku pk 4-5 kali nk beli..sbb membazir beli menan yg mahal2..baik beli buku mahal xpe.

qemaishak said...

saya pun ade gak beli menan p.malam ni kak, xpe la janji selamat utk diaorang kan..

PUANSTOBERI said...

belasah je Syana, mana leh dijimatkan, kita jimat. Kadang menda pasar malam pun unik dan murah. sama je kat pasaraya tu. cumanya dia da dok dlm tpt ekon, dia dah up reganya. huhuhuu

gee ryder said...

kalo yg ini, aku pun nak beli gak..

Tp kalo yg kete begerak2 tu mmg xtahan lgsg...bole tahan sari jer huhu...

Iela Fazielah said...

syana..xpe... jgn risau..ko simpan je wishlist ko tu dulu....nnt bday iman.. melambak hadiah dia dpt tau...
pastu bkn kerana murah or mahal.. yg penting kualiti n xde toksin sbb baby suka masuk dlm mulut... leh bl pasar mlm.. mcm yg ko bl tu ok pe... kalau yg kecik2 n boleh msk mulut mmg bahaya

AdanyaKauUntukku said...

akak ada dua benda ni kat umah
satu yang ada 4 donut je..
satu lagik cam Iman punya..
si Alieyah lah gelarkan dia donut..
si Paim.dapat tu campak2.....
skrang ni je tgk ada improvement nak letak kat palang dia...tapi..tak dapat buat..campak lagik..

btw....pasar malam ke....beli kat klcc ke...yang penting..benda nya sama......tak yah pk lah Syana.....

Asma said...

ok je aku nengok. Asal menan tu tk bahaya pastu elok tuk perkembangan minda dia ok pe..=)

Anak buah aku beli menan murah ke mahal ke jap je dia men. Esok nak beli lain da..so beli je yg murah2..tak ralat klu dia tk nk main @ rosak ke..hehehe

Myra Jay said...

Budak2 dapat main menan baru excited ha.. dah lama kang dah boring baru cari menan baru bagi :)