IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, July 13, 2012

Hadiah untuk Syamil Iman

aritu kan aku up pasal bday celebration utk Iman kan
ala cerita pasal kek yg aku beli RM2.50 tu 
:p

kat sini pasar malam setiap Rabu
so pagi tu b4 gi keje da janji la ngan Iman, balik keje nnt umi ngan papa bwk gi pasar malam ye

pastu tny la dia, Iman nk ketapi ke nk lori??
dia jawab, ketapi..

maka malam tu pegi la mencari ketapi di pasar malam



balik rumah x sabar2 nak main
hepi sgt dia!!

nampak dia excited tgk ketapi tu pusing2


sayang Iman!!



ini lah ketapi tu
RM10.00 sajok
hahahaa 


jadi lah ye Iman..dari tak de :p
ala budak2 bkn kesah pn brand ape
mak jek yg lelebih..hahaha

janji ketapi tu bleh pusing gerak ok da bagi dia
*ayat mak tgh kering poket*

balik dr school sebok nk main ketapi
nampak la suke sgt dia..sbb Iman ni aku masih mencari ape yg dia suke
sbb jarang la dia dok kusyuk main 1 toy jek
mmg xde la toys yg dia dok pulun ngadap main

ni ketapi ni nampak la dia suke
selalu kalo beli tu, kejap jek da di lempar ke mana
jenuh la aku ngutip
yg ni takat 2 hari ni masih elok berfungsi
hahahaa


*entry kedua hari jumaat*

4 comments:

[-suziey-] said...

hmm..aQeel pn ade train ni..mmg saje beli murah..sbbnya tau dh jangka hayat xlama..now landasan dia sume merata2 dh..haihhh

AdanyaKauUntukku said...

fahim ada satu kot..tapi bukan yang construction lahhh.....

mama tisya said...

bdk2 kalo dpt menan sure suke..die bkn tau murah or mhl...yg penting die happy dpt menan

cik aletheea: said...

bleh dapat kat mane ye nie?..
nak membeli utk si anak buah jugak..