IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, July 18, 2012

Suami tolong setia ok

sekali nampak plak entry yg menyentuh hati
*ewah*


ayat tu la aku pernah kuarkan dr mulut sebelum dpt Iman dulu
bersyukur sbb suami saya masih setia ketika itu even xde anak
5tahun perkahwinan tanpa anak adalah sgt mencabar dan penuh emosi

suami2 kt luar sana, jgn jadikan xde anak tu alasan utk korg tak setia ye
insya Allah semua yang berlaku ada hikmah

Allah tak jadikan sesuatu benda tanpa sebab..

----------------------------------------------------------------------

Isteri: Abang da kaya nanti jgn plak gatal nk kawen lain plak
Suami: Lelaki ni, kalo dlm wallet tinggal 10 hengget pn, kalo dia nak kawen lain, dia kawen jugak..tak yah tggu duit kepuk2..

ok fine!!


14 comments:

AdanyaKauUntukku said...

akak sokong kata 'suami' itu..
sbb nak kawin tak yah tunggu kaya syana...


dah nama lelaki kannn...huhuhu

Afne said...

syana, bak kata2 yg pernah kita dgr lazimnya... wanita nafsunya 9 (ke 99?) & lelaki nafsunya 1.

aku awal2 dulu selalu cemburu bila eddy keluar jumpa org sana sini la, main golf la. tp 1 aku pegang kata2 dia.. abg keluar cari duit nk bg mkn kita sekeluarga, baik abg lyn golf dr lyn pompuan.

kita doakan yg baik2 saja utk keluarga kita.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

sama-sama setia ke akhirnya ... pesanan utk diri sendiri ;-)

My Love.. said...

aku pun harap2 laki ku setia nun jauh di sana..n aku malas nk pk n serabutkan otak..

ayat aku senang je "kalau nk buat jahat..jangan sampai aku tau"..hehehe

lagipun aku pk mcmana dia nk buat jahat sbb gaji dia trus tfer masuk akaun aku! :)

kita doa yang terbaik n harus buat yang terbaik utk keluarga kita..

♥cikmOt♥ said...

adehh....sakit kepala weii..

setiaku disini...heheh

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Alhamdulillah...suami masih setia wlpn 5 thn baru dpt anak.:)

SURIA AMANDA said...

ayat last sekali tuh buat aku tercekik...

ALoNa CintamaniszLite said...

Kaya kasih sayang....

**adik akak (lelaki) dh 5thn kawen masih tak dianugerahkan cahayamata jgk tp alhamdulillah, dia masih setia ngan rumahtangganya.

Pinkjambu said...

sebak baca.. terima kasih sudi share syana

Gieyana said...

ko 5 thn..daku 2 thn before dpt nureen..mmg x tertanggung..skrg lak nureen dh 5 thn..tu pon pple keep asking..alhamdulillah suamiku + daku mmg redha..:-)

ieda said...

alangkah sayunyee baca kata2 dlm kartun tuuu .. doa2 lahh agar suami kita sentiasa setia bersama kita ..

dikk , adik akk lagi lama dik , tahun nie dah masuk 9 tahun dia menanti cahaya mata .. namun bukan rejeki dia lagi .. huhuh

hohohoo suke ayat last tuu
nak kawin x yah tunggu duit banyak .. rm 10 punn jalan ;)

Nana said...

hahah aku penah tanya soklan mcm gitu kat amrul
awk nak kawen dua tak?
dia kata klw pompuan tu banyak harta nak juga haha kurang ajar

Nory Zoulkefle said...

betoi jgk tu, kalau betul nk kawen lg, xyah tggu duit berkepuk pon...hehehe

Tatyojn said...

ayat last sekali tuh buat aku tercekik...