IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, July 31, 2012

Aktiviti di kampung

ok stop jap gambar makanan
kang ada yg pengsan sbb lauk ari ahad aku masak tu lagiiii sedap
hahahaa

ni anak adik syarul
marsya namanye
comel kan???


Pak ngah la rajin melayan dorg
sume sebok nk main bunga api..
tu kenit tu paling hover
siap nk pegang api tu...haiishh budak baya ni mana tau bahaya tu ape


tu kena pegang tangan nye
kalotak selamber jek nk pegang api

pastu pak ngah bawak gi main2 kt pekan tepeng
hahaa saje nk membuang masa
dok peruk kt umah pn lagi rasa lama masa berjalan
so bile kuar gini tup2 da waktu buke posa

ni time kt Manjaku
beli barang Avent..bawak barang Avent yang lama, boleh dpt diskaun 40%
sgt2 berbaloi
Promo ni sampai 30 July
hehee da abis da smlm..rugi sape tak terjah 
ok tu je la aktiviti nye

*hari ni rasa letih sgt..ngantuk jek mata ni
tekak rasa perit, hidung gatal..ni dapat air Ribena elok la ni..huhu nak cari ribena la buke kang



6 comments:

SURIA AMANDA said...

budak2 kalau ada yang melayan mmg la happy dia...

Saya Disini said...

nk blik kg main bunga api

Falsya said...

seronok bdk2 tuh..layan kan aje..
nak main bunga api jugak...
mercun pop-pop..haha.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

dapat gak ko carik manjaku tue ..

ps: aku suka beli air kt param kt area umah ko tue.. stall dia depan taska adam .. size L,XL,mmg berderet org beli air dia ;-)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

munge api mmg heaven kalo bebudak dpt, :-) air ribena...uuuuuu...kelasss!:-)

Dee said...

kdg2 bagi dia rasa pegang api tu..bila dah rasa sakit..sure tak berani langsung dah nak main bunga api..hihihi..dee mmg kejam sket..