IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, July 25, 2012

Lauk sahur ~ kerang rebussss...

tak boleh la hidup tanpa gambar makanan kan
kite up la ek..yg penting niat
mau share idea nk masak ape *konon*


bile ckp sahur, jgn la bayangkan aku bangun kul 5 pagi makan ek
sebabkan syarul xmo bgn makan kul 5, kite makan b4 tido la

tapi aku bangun kul 5 sbb wajib utk aku minum air
so kejut la pokcik tu sekali
aku pn kalo lapar kul 5 tu makan la ape yg ada
*ikut keadaan*

selalu rutin aku lps maghrib siap2 tido kan Iman kul 8 lebih tu
dgn aku2 sekali terlena..syiok sungguh kenyang mkn buke teros tido..
ye korg, aku x pegi terawih :(

Iman da settle tido dlm kul 10 ke 11 gitu bangun masak plak utk sahur
da kenyang makan baru naik atas solat2 teros gedebommm tido
*makin gemok la*

ni smlm aku msk kerang rebus
tu serai akak tanam tu :p


dengan tauge goreng 

simple jek..jadi la dr takde kan
konon nk masak kari ikan tp ikan lupa pancing 
camno tu???
so redha je la ape yg ade


skrg ni malas aku nk pk masak ape utk buke
mmg tak la kan..
soalan kt otak skrg ni:
ape nk masak sahur nnt???

Kari ikan la..harap2 dpt la pancing ikan sat lagi 

4 comments:

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

wahh ..sedap nye tngok lauk2 tu time lapo ni

watyz said...

o. ko sahur tgh malam ek. dulu aku pon style tu sblm kawin. lepas tu izhar tetap nk bgn sahur gak. kena la bgn. ok la tu lauk sahur ko. jadi la dr xde langsung kan... :)

MRS. K said...

aku beli kerang ni klu nak buat mee kari jer.. kalau masak makan ngan nasi tak penah lagi.. huhuuh..

Nana said...

hahah tu la nye
mmg xleh idop tanpa entry makan2
aku puasa ni bukan aku yg msak pon
mak aku yg masak
klw sendiri masak
mau upload juga haha