IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 23, 2011

Alahai kereta orang bujang

morning!!
idea makin kurang wey..hahaaa idea ni dtg bermusim bile banyakkkk banyak sangat
bile xde tu, adoiiii

ok ni ha aku nk share ngan korang "DECO" kete adik opis aku ni ha *WAN*
kete orang bujang ok
sgt la wangi + kemas :p

tema deco adelah stich *ala yg kawan LILO tu*


bile disiasat, aweknye yg minat
hahaaa mammpuuiihhhhh kekekee



sana sini ade stich






yang ni sgt comel :-)
1 ari tu aku nk tumpang dia sekali tgk dia susun gini
bagguiihh budak ni..hahaaa

aku rasa kete adik2 lelaki aku xde la kemas gini..
gamaknye kete aku pn xkemas gini wey..hahaaa

4 comments:

cikmOt said...

bila agaknya ko nak terjah kete aku ni ek...hahaha

rasp said...

comei gak deco2 gini..surpriseeee :)

Nana said...

comei je aku nengok deco kete budak ni
kete aku??haram nk berdeko2
bersampah2 ada lah hehe
bermenan2 damia penuh
berkasut2 aku bawah seat haha

AdanyaKauUntukku said...

tgk binatang cute tu kan
tetiba akak ingat masa pegi singapore ari tu
alieyah ada bergambar ngan patong dia