IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 28, 2011

Bukan niat nak dera

hahaaa..aku bkn pendera ok tapi iman skrg ni sangat susah nak kawal dia..xbleh dok diam langsung


tak tau da aku nk bg dia diam camne..susah aku nk buat keje..


tapiii..aku da dpt solution..hahahaa *gelak jahat*


ko tgk diam je kan mamat ni..aku letak something dlm baju dia..hahhahaaa


behave la sket..bleh la aku baring2 sat.. aku letak ape???? tu ha, aku letak koala tu..koala tu EILA bagi dulu..siap ade lagu2 lagi so bile aku letak kt Iman siap pasang lagu tu, dia mcm cuak2 sket la..aku suspek dia geli + pelik benda tu ade bunyi..hahaaa kalo lepas mandi nak pakai kan baju, mmg hazab kooo...berpeluh2 aku tak dan nak pakai pampers dia meniarap nk merangkak..pastu siap jerit2 xmo pakai baju..hahhaaa mencabar ok!!! tu diam jek aku letak koala tepi tu..hahahaa tenang aku nk siap kan dia.. pastu aku jahat, da tau budak tu behave ade koala tu, aku letak lg tepi dia bile da siap wangi2... last2 tertido budak tu..hahahahaa senang keje aku..jimat tenaga + suara kalo tak penat ok bertempik suh dia dok diam2 nak pakaikan baju atau nak suh tido..hahahaa maafkan emak ye anak..bukan niat emak nak mendera kamu..hahaa tapi best la ade koala ni.. kalo bleh, biar la kamu cuak + pelik lama2 sket ngan koala ni ye.. atleast ade la peluang utk emak kamu ni rehat sebentar :p *TQ eila*

8 comments:

PUANSTOBERI said...

sok sok dia da kenai kawan tu tak 'membahayakan' kena carik alternatip lain plak. tehehhe.
patung gajah lak mungkin. ngeee :D

syanasaid said...

hahaa..tu la reen..pasni jenuh nk pk mau letak ape plak

Nana said...

hahahah
kiut...
mmg pon beso2 ni
susah nk kasi pakiaikan baju
ala ni kira dera2 manja je ni

Gieyana said...

hahaha..kiut jer ko buat camtu..mmg kalau dh baya2 Iman nie tahap dier nk mengexplore tue makin tinggi..mmg x smpat nk pakaikan bj or pampers...aperpon mmg cute ko buat cmtu..sure Iman senyap kan!hihihi

qemaishak said...

hehe ade gak alternatif, saya selalu berkejar nak pakai baju ammar kak, tu belum leh jalan tu huhu mainan2 ni xlayan, bagi henpon senyap kejap

tu perut asik lpr, asik duk berkejar ngan ank (ada kaitan ke ek?) hehe

comel la iman, gambar last tu cam pkai blusher..cute2

afni+hafiz=dani said...

haha.mmg geram bila part nak pkai kan pampers tu. x dan ape, da laju ilang ntah mana

Myra Jay said...

Hehe.. dia takut pe tgk Koala tu yang jadi baik terus.. Diam je..heehhe..
Dera camni takpe, dapat gak kita buat keje kan :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kekekekekke kejam hoke ummi iman nie...