IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 30, 2011

Misi berjimat, mari bawak bekal

bulan ni aku ade azam baru la konon :p nak berjimat dgn masak sdiri kt umah kalo bleh nk elak mkn kedai hari ni berjaya bawak bekal dtg opis :-) ala lauk simple je pun: sayur kobis + sambal telur mmg jimat la kan..da la yg aku msk pun lauk2 bajet kan ..hahaa janji kenyang.. mmg rasa best sgt, bile berjaya xkuarkan duit selama 1 hari.. mula mmg rse pelik kan..atee aku ni kalo dpt beli gula2 20sen pn hepi ;p banyak benda yg buat aku nk berjimat ni.salah 1 nye aku nak saving utk bday party iman..hahaaa semangat ok!!! -nnt aku tunjuk list menu yang da siap aku buat utk 1week dan aku akan btau sape sumber inspirasi aku :-) wahhh siap ade sumber inspirasi lagi tu kan..hahahaa

10 comments:

qemaishak said...

bagusnya kak, qema dulu ada bt gak bawa bekal hari2 dtg keja tapi sekerat jln je..hangat2 t**i ayam hehe

Anonymous said...

heheh
aku lak pesen xlunch tghari
mkn time pg je
jimatt gak
nk g oliday hahahaaa

Unknown said...

sedap nya sambal telur tuh...mkn ngan ayam goreng berempah

sri hati said...

bestnya dpt masak sendiri n bawk bekal..xde la mkn kt kedai hari2 yg banyak dgn perasa dan x berkhasiat...bagus utk kesihatan.. cyaiyokk

Unknown said...

bekal sendiri lagi sedap & healthy

Iela Fazielah said...

bagus syana.. siap ada surber inspirasi lagi.. cayokkk! buat bday party pakai byk fulus... paling koman 1K dlm tgn.. mmg kena saving byk...

Unknown said...

sedapnye... terliur tau!! dah besar dah Iman kan... akak, masuk opis aje, mesti bukak blog Syana... nak tengok new entri... pastu, nak tau perkembangan Iman.. boleh kan Syana? hihihi

eLYies said...

bravo..bravo..ko sungguh rajin!!
siap ade list nak masak seminggu!!

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku dah lama x bwk bekal gini.. selalu bekal b'fast jer .. rajin ko ..

ps : syana ..aku dah miscall & sms ko td

Asma said...

aku sokong!! aku pun hari2 bwk bekal..bertingkat2, pagi, tengahari 2 lauk..sayur campur ngn ikan goreng la, ayam goreng la, masak kicap la sambal la..semedang aku masak je kerojenye...hehehe..

betul2..best sangat bila duit dlm purse tak gerak2..tp ada gk ari aku x bwk bekal..tp so far bfast da 3 minggu aku msk sendiri..jd tkde la aku beli nasi lemak ari2..