IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 7, 2011

Menang GA Gieyana

alhamdulillah...menang gak aku
hahahaa..ala korang sure tau kan aku ni pemalas nk join contest2 GA2 ni
so harus la jarang menang ;p
tak mcm NANA tu kan..hahahaa tu kategori OTAI tu..

ok tp lastweek aku bertuah sbb encik random pilih aku utk menang GA GIEYANA

so sampai da hadiah dr penang nun!!!! cepat kan :-)


bile tau je aku menang, laju2 aku mintak nk BADAK SUMBU PINK
hahahaa..sbb dlm banyak2 ternakan tu rasa mcm badak ni paling cute
*atau mungkin sbb sedar diri skrg ni badan mcm badak*
:p



hahhaa cute gile bile ditempek kt frigde

sape kata badak x comel...hahahaa

* tq gie bg badak comel kt aku :-)

5 comments:

rasp said...

congrats!
mmg itu adalah pink hippo yg cute!

Anonymous said...

WEI NI APA NI NANA
hurup beso ni hahhaa
ha kan ada menang tu
mana tau
pasni kasi pembakar semangat
nk join ga lepas dh menang ni hehe

Dee said...

dee ada ni..katak hijau..FM lah...mcm sis dpt ni..cute kan? tahniah menang eh..

Gieyana said...

weh..td try byk kali komen guna wifi free kt opis tp using hphone ler, asyik tendang n hang jer..hampehh!
dh smpai hippo pink tue yer..ku tgk pon comeyy..nnt ku nk g cr lagi haiwan2 nie kt night market Bt Ferringi tue..leh pelbagaikan koleksi..mmg cute kan! neway, tahniah yer..ini jer yg mampu ku beri..:)

sall said...

TAhniah3...