IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 21, 2011

Gelabah kejap..

hadoiii..pagi2 tadi da buat aku stress tau blog ni :p
tgh2 byk idea mau update, sekali gambar plak xbleh upload..

katanye gambar da cukup limit..ateee setiap entry mau ade gambar kan..mau la berlebih2
nasiiibbb ade erryn ;-)

aku teringat dia pernah gak jd gini..so sape2 yang bakal jadi gini bleh refer kt erryn ok

cara dia, ko tambah 1 lagi author ye..bukan auto..hahahaa *erryn jek paham* :p

camne nk tambah?? ko tgk blog erryn ni..kalo xbleh, ko email jek dia..kalo ko byk kedit baik ko call je dia direct..nnt ko dgr la dia bg lecture dlm tepon..kekeee

blog aku skrg ni da ade 2 author / admin..
so nnt da penuh gak limit gambar aku tambah lagi..dia max 100 author tau :-)

so pasni harap xde yg gelabah mcm aku ye..hahhaa

thanks erryn..nnt aku bg "pelembut" ek :p

7 comments:

mama tisya said...

hah berjaya pn...nasibaik pantas..kalo tk phm kena bg byk skit PELEMBUT:-p

TiNiE said...

woh gitu eh..ok ok noted with thanx :)

Gieyana said...

da bc tutorial kat blog Amy ritu..tp ku x penah jd lg ar..kalau ko nk lg senang..ko download jer window live writer..x yah tmbah admin..so ko leh update blog directly guna wlw tue..:D

Dee said...

mcm dee lak dee resize je dulu gambar pakai photoscape..dh 3 tahun blogging..alhamdulillah masih x capai lagi limit upload pic..cubalah..

syanasaid said...

erryn~ tunggu la aku cr pelembut yg sesuai nk kasi ko
hahaa

kak tini~ :-)

gieyana~ hahaa aku benda2 ni xpaham..tu yg erryn siap lecture aku dlm fon..kekee

dee~ mcm payah jek nk resize2 kot..aku ni kalo update part paling malas adelah upload foto..hehee

Unknown said...

tips yang bagus

Afne said...

aku pn dh kena. skrg dh ada 2 author tp org yg sama hehe