IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, March 17, 2011

Ikan bakar Kak Ton

ni lunch smlm..
sebenarnye kan, kitorg ni da bosan nk mkn kt DAMAS ni
da tak tau nk makan ape da..hahaa

pastu nk kuar cari makan kt tempat lain mcm malas nk drive..aku la malas nk drive
sbb kang nak masuk cr paking kt ofis tu bukan perkara mudah gak

tapi smlm WAN baik hati nk bwk kakak2 nye mkn ikan bakar kt Segambut *kot*
hahaa aku dok belakang, tau2 da smp..so nk bg direction pn xreti :p

bile baca bunting ni br tau nama kedainye KAK TON :-)



kalo nk oder kt sini, tak yah beratur mcm kt ikan bakar belakang istana tu
tapi sbbkan aku risau ikan aku kena kidnap, maka aku gigih beratur ..hahaaa
smp kakak yg bakar tu paksa2 aku duduk..tp aku keras2 xmo gak nk diri jugak..kekee

tak bestnye kat sini sbb xde sotong besar2 mcm kt istana
ikan pari pn da abis :(

air kami


just amik nasi 1/2 pastu tempek sayur


mereka punya
ikan *ttibe aku blur nama ikan ni* ikan jaket ek??



aku pny ikan keli


pastu da abis settle sume ttibe rasa nk ratah ikan kembung
up terus 1 share ramai2


sekali time nk bayar, ini budak terus kabo ckp nk belanja
tq ye WAN

iskh kamo ni wan, len kali btau awal..bleh akak up lagi ikan
hahahaa
dia ckp total sume2 tu RM19.00
ok la kan makan 3 orang dengan 4 ikan :-)

6 comments:

Nana said...

aku suggest ko g kat pasar keramat
mmg kedai dia kecik je
tp mmg pemes
org dari pj pon mai lunch situ

[-suziey-] said...

menariks..smpai segambut ye korang g..hehe..tp murah jgk..

wei ko xdiet dh ke?

POSH76 said...

bagus info ni nanti kalau tingin leh ler terai...

TiNiE said...

seb baik tak suka ikan...
so, tak teleyo ;P

iduraz said...

kattanglin pon sedap gak..dekat skolah Methodist Girl School tuh..org Bukit Aman ske pi sana..

SyaNa said...

nana~ kalo smp keramat tu idok la kot..tp kalo ari cuti mmg teringin nk try

suziey~ hahaa diet ke laut :p

posh~ tp jgn tny celah mana..mmg aku fail bab jalan..keke

kak tini~ kak nnt aku letak gambar ayam..hahaa

iduraz~ tu la..jauh2 plak dr opis tempat ikan bakar sedap ni