IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 2, 2011

BIG APPLE

Lama tak makan BIG APPLE :p
dok YM ngan ILIA pastu dia btau laki nye ngidam BA..hahaa bukan mak buyung yg ngidam tau
so aku pn mau la tumpang sekaki kirim..

makanye malam smlm ILIA pn dtg menghantar BA :-)
Iman beria panjat auntie ILIA..nape Iman??? ade awek ke dlm peyot auntie tu???


hahaaa gambar iman sume gegar2..mmg budak tu mana reti nk dok diam..


muke ILIA senyummm jek..padahal xlarat da nk dukung iman tu
hahahaaa





ok ni ha kotak BA...rindu logo ni..hahaaa


dulu 1 ketika BA ni mcm fenomena kan..ok la fine after JCo
aku lupe la nama feveret aku yg inti Peanut Butter tu :(
so aku hentam je suh ilia amik Alien + Donatella...


aku oder 3 ketul jek..cukup la utk buat manis mulut :p
ade lg tu ha kt umah aku mkn mlm td seketul ja..

part nk hulur duit sekali ilia ckp xpayah..dia belanja..tq beb kalo aku tau aku oder kotak besaq sket..hahahaa

ok fine la..diet aku skrg ke laut :p

10 comments:

AdanyaKauUntukku said...

akak kadang2 konpius big apple dengan jco....

mana satu yang akak makan pun dah tak ingat..ha ha ha...

yang akak tau
donut..boleh

adyna said...

ko tunjuk tue..tb2 tekak aku lak ngidam nk mkn donut nie..aumm..blk ipoh br leh mkn hehehe..cni ape yg ada

mama tisya said...

hah smlm aku soh ko tgk website apa namanye ko tk tgk ek..tp A mmg best alien & peanut tu..yum2..lama tk mkn wei

Pn. Zana said...

best2. kelaut ek diet ko.huhu. x pe. ckp kat Ilia. aku nak gak ..:)

SyaNa said...

kak ila~ hahaha lawak ok..sye xpernah lg mkn Jco

adi~ sile cari ok..

erryn~ xde wey..puas aku dok telek gambar2 dia..xde pun.tu yg aku bedal donatella ni sbb ade gambar kacang..sekali salah

sasu~ hahaa kelaut sudah :p..meh la wey bukan jauh pn umah kite

ieda said...

uishh akak punn suke BA nie .. di ktn ada satu jer .. :)
dah lama jugak x makan nie ...

Iela Fazielah said...

wah sedapnyer!

Gieyana said...

weh..tetiba tgh2 mlm nie tgk donut nie ku rs lapar lak..:D

mama_umar_maryam said...

dulu time2 femes org beraturrrrr nk mkn nih

PHiRa said...

ishkkk...geram aku tgk budak iman ni...