IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 29, 2011

Masak Lemak Cili Api Ikan Terubuk Masin

aku skrg ni ala2 bangga la ngan diri sdiri..hahaaa *poyo* ye la, xde org nak bangga ngan aku, meh aku bangga sdiri :p last week, bleh kata hari2 aku msk kt umah..tp xde plak aku snap2 gambar sbb takat masak biasa2 jek kan.. tp malam tadi aku msk luar biasa sket..hahahaa ye la sbb selalu msk sardin je kan..smlm aku msk MASAK LEMAK CILI API IKAN TERUBUK MASIN *so harus kepoh2* hahaa tu pn nk kecoh kan :p aku bangga ok tapi frust sbb salah beli timun...aku pegi letak timun makan nasi lemak tu syarul la ckp salah..tp aku mkn sedapp jek pastu msk la sayur sawi..masak bodoh2 jek pastu balance timun tu buat la ulam ok la kenyang la perot laki kan.. -misi berjimat cermat-

7 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

sedapnya wei...kat umah aku pun ada ikan terubuk masin nie....member blogger aku kasi dari sarawak...yummy..yummy...nanti aku try masak..

Suziey Ahmad said...

wohooo sedapnya..terangkat ni..

eLYies said...

bravo..bravo..rajin ko...sedap giler tengok!!

syanasaid said...

acik pepel~ try la masak lomak ni ye

suziey~ ni nasib kurang pedas..kalo x lagii terangkat :p

elyies~ hahaa sementara ade roh rajin ni

ZSqueenbee said...

sedapnyeee...my feveret..ni combination sye n en somi ni..en somi org N9 saya lak org swak..kn dh kne ngn masakan awk tu..hihihi

iduraz said...

sodap tu ikan terubuk masin masak lomak..den akan torai..heheh

Afne said...

tak pernah cuba lg ni. cuba ko kasi aku brg semangkuk dua hehe