IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Saturday, March 19, 2011

Tabung bencana Jepun

ok MilkADeal bukan hanya tempat ko nk soping2 voucher murah ek
skrg ni dia open tabung, so sape2 nak menderma utk mangsa Jepun bleh la
dengan hanya derma RM10 kite bleh membantu meringankan beban dorg kat sana


aku tau psl tsunami ni sbb Makmok aku la ari jumaat tu call mama aku nangis2 ckp Jaja kt sana kena gempar bumi teruk..
aku dgr tu terus panik.time tu kt KEDAH
pastu bukak tv masing2 terkedu sbb berita tunjuk video Jepun dilanda Tsunami yg dasyat
time tu mmg risau la kan..sbb aku ni mana la tau tempat kena tsunami tu ngan Jaja dekat ke jauh ke kan..
*tp skrg alhamdulillah jaja pn update sellau FB dia
hari2 aku doa semoga dorg anak beranak dilindungi...

*jugak utk ida mayang..tu antara 2 org yg aku kenal dok sana..aku doakan korg selamat





semua sumbangan 100% akan disalurkan ke Bulan Sabit Merah Malaysia
so nnt dorg agihkan la kt sana


marilah kite membantu meringankan beban mangsa2 kt sana

nak tau lebih lanjut bleh pegi ke website MilkADeal

2 comments:

Farra Dhelina said...

smga rkyt mlysia & rakan blogger kita selamat di sana kan

Pepel BoNda AmaNi said...

membeli sambil beramal la nie konsepnya kan...