IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 16, 2011

MilkADeal: Face & Body Treatment

RM58 instead of RM395 for 2.5 HOURS of Essential Facial + DNA Eye & Ampoules + Neck Treatment + Seaweed Mask + Traditional Body Massage + RM30 Cash Voucher at TWO Locations of ZENSE [85% OFF]

atau bahasa melayu nye:

RM58 (Harga Biasa: RM395) untuk 2.5 JAM Rawatan Muka Essential + DNA Mata + Ampoules + Rawatan Leher + Masker Rumpai Laut + Urutan Badan Tradisional + Baucar Tunai RM30 di DUA Lokasi ZENSE [Diskaun 85%]



Tempoh Penebusan: 21 Mac 2011 - 20 Jun 2011

lama gak tu smp bulan June

RM58, ape yang ko dapat????
90 minit rawatan muka + 60 minit urutan badan = 2 jam dan 30 minit kenikmatan yang tidak terhingga!

plus ko dapat voucher RM30 yang boleh digunakan kalo ko nak dtg lain kali :-)
berbaloi2 kan


lepas ko diurut kt muka + badan, konfem ko tenang macam percikan air ni..hahaa



-Menggunakan produk Darphin dari Paris untuk semua rawatan muka
-Perawat yang berpengalaman dan terlatih


-Penebusan baucar boleh dilakukan di DUA lokasi yang strategik
1. Zense Face & Body Treatment
LG 08,PJU 8/3A,
Plaza Emerald,
Damansara Perdana,Petaling Jaya,Selangor
Telefon: +603 7713 3633


2. Zense Face & Beauty Treatment
Kuchai Lama
28, Jalan Kuchai Maju 8,
Kuchai Entrepeneur Park off Jalan Kuchai Lama,
58200 Kuala Lumpur



nak manjakan diri dengan harga yang murah???
tak rugi beli ni aku rse
nak tau lebih lanjut: MilkADeal
klik gambar kt bawah ni utk details

tinggal lagi 2 hari je :-)

4 comments:

[-suziey-] said...

erkk aku xpegi ler buat mende2 ni..hehe

Nana said...

beznye la hai
tp mcm xleh nk booking
bukan tau
amrul tu ada ke x nanti
nk wat sesama

Dayu said...

bila nampak iklan ni mmg menarik
trus rasa nak gi

*dah lama tak membelai badan

POSH76 said...

mmg bess kaluj dibelai sebegini...murah pun murah