IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, March 10, 2011

Tak sabar aku nak tinggalkan ko

ye yeeee ari ni last keje, esk pagi2 lepas subuh mau gerak balik KEDAH kampung babah sbb pak su aku kawen :-)
biar la takat balik kenduri pun akan ku teruja gak
bior la xdpt pegi holiday duduk hotel ade swimming pool tapi aku tetap xsabar tau :p

sebab tak sabar aku nak tinggalkan hiruk pikuk ni..
tension jek tau hari2 ngadap jem...




minggu ni aku rasa jem adalah terbaik..ntah ade jalan tutup kot kat mana2..



kire limit ketahanan aku nk ngadap jem da abis..so aku kena holiday utk recharge balik kekuatan mental..hahahaaa

ooo kali ni aku balik ngan Iman tanpa syarul..dia bizi katanye
takpe la..pandai2 la dia jaga diri :(

-kenapa hati aku rasa sedih lately ni

5 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

selamat cuti2 kedah..

mama tisya said...

naper sedih2 wei...kalo opis dkt lama dh aku ajk ko mkn ilangkn kesedihan ko..heheheh

A.H.A.D said...

hoho aku pun sama gak nak blk kg gak sok ni

ZuNas77 said...

ko dari mana ke mana syana wei..meh lwn kitoarg dari kajang ke klcc. jem mcm gampang hari2. slalu kuar umau 6.30pm, dpt la sampai klcc kul 8.00am. if kuar kul 7am jer, siap ko. comfirm kul 9 baru dpt jejak office. hahaha..

sabar wey..jgn sedih2. nnti iman pun sedih tgk mummy dia sedih.

SyaNa said...

mrs K~ tq wey :-)

erryn~ tu la..kena gosip2 br ceria kot aku ni
hahaa

gee~ meh nyanyi la sudirman

mulan~ aku dr prima dsara ke hartamas jek..patut 15min smp..ni kadang smp sejam..stress mak!! hahaa