IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 29, 2011

Ketapang Kenduri McDonald

Morning!!! hari ni gigih bangun pagi sebab nak pegi McD :-) korang tau kan, kite bleh redeem kupon kt McD??? ke tak tau lagi??? ala aku xde plak templete kupon tu :( cara redeem kupon tu, beli minimum RM5 pastu ko dpt 2 BIG BREAKFAST lumayan kan??? meh tgk ape aku borong pagi2 tadi tu utk 2 org makan ek..hahahaa ye la da kata ade kupon, harus guna sebaiknye :p seorang akan dapat macam gambar bawah ni: 2 Big Breakfast 2 keping Hotcakes da plan da ni food smp petang kang ;p 1 big bfast tu makan pagi, 1 lunch pastu hotcakes minum petang.. see, jimaatttt kan kos sume tu seorang hanya bayar RM5.80 sen saje termasuk tax muka orang hepi sbb dapat berjimat 1 hari ni :-) kalo xde kupon tu, koser aku nk beratur pagi2 alam kt McD tu :p jemput ternak lemak sume :-)

10 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

yeyeyey selamat makan..aku pun ingat nak g jugak..sebab ada voucher nie..tapi xtaw la bila ..sebab esok nak kena ke KL lak..huhuhu

puanstoberi said...

wawaahhh.... bes la pepagi makan big bekpas. tehehehe.
Aku pun ada voucher tu. Tp tak ber print lagik. mmg tak pegi la gamaknya. esuk last day dia kan?

Gieyana said...

bestnya syana..ku x da pon kupon tue n x pernah try bfst kt sini..kekeke

qemaishak said...

wah bestnya kak, nak juga la tapi xde kupon, print blh ke kak?

Anonymous said...

hahah
sama je wei
aku pon bli bekpes mekdi tadi

syanasaid said...

acik pepel~ ala otw tu singgah la kejap beli..rugi noo

pn stoberi~ reen, khamis last..cepat ade masa lagi..

gieyana~ alamak..gie ko print kt blog zura

qema~ bleh qema..gi print skrg..lupe mau kabo kt entry

nana~ jimat berbaloi2 kan :-)

Dee said...

ler..napa tak antar satu kt dee..hahaha..

Miss Pija said...

erkkk...baru tau la kak syana...camne leh dpt voucher ni?huhu..tp kalo sy dpt pon..bkn leh gna...:(

Anonymous said...

oit syana..ada lagik voucher tuh..meh kasik aku skit...terliur plak aku tgk..sanggup aku bangun awal pepagi esok ~ ilia

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku pun gagah beratur setengah jam-45 jam masa hari ahad tue .. penuh org