IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, March 18, 2011

Lauk Iman: Bayam + Ikan Tenggiri

aku ni jarang masak lauk iman..selalu sekali msk tahan la 3-4 hari
senang pagi2 bgn masak bubur jek pastu gaul ngan lauk dia

smlm aku msk bayam + ikan tenggiri

dua bahan kt atas tu aku rebus jek..xdan nak tumis garlic bagai
sbb nak cepat :p


pastu blend jek campur ngan sket air rebusan tu

dapat la banyak tu..aku bajet cukup la seminggu sbb banyak gak tu
sgt mudah kan :-)
bior la dia makan lauk tu smp jemu seminggu..hahaa


mmg xde alasan la aku nk ngelat msk utk Iman..biar dr kecik dia mkn air tangan aku
ye la, aku ni pn da nak tua..hahaa kot2 da besar nnt aku xdaya da nk masak utk dia
at least time dia kecik ni bior dia makan puas2 ;p

6 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

YANG...pasni leh ko ajar aku menu2 tuk baby ekk..hehehe...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

bagus.. bagus.. leh refer kat sini je klu nak cari menu for baby...

SyaNa said...

fieza~ yang :-) no hal la

mrs K~ aku pny menu, main campak2 jek

♥cikmOt♥ said...

aku time anak kecik yang baru nak makan mang rajin masak...tapi skagn, kedai lagi rajin...hahaha...

SyaNa said...

cikmot~ ni kalo dia da bleh mkn food org tua mmg aku pulun mamak jek
hahaa

~MaMa AdRiAn FaRiQuE~ said...

tq share resepi...blik ni boley try msk utk adrian lak...
salam kenal tuan umah...
:)