IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 15, 2011

Syamil Iman: 8months

Morning!!!

puas dapat cuti lama even hanya balik kampung :p

ok Iman da 8bulan ok..mmg aku nampak da bujang anak aku tu..hahahaa
pastu da banyak songeh pun ye gak..

ari tu balik KEDAH syarul xikut..nasib ade Tok Ma, Tok Bah, Mak Su & Pak Teh jaga iman
kalo harap aku sorg, mmg xterdaya wey..hahaha

ni gambar pkul 6pagi hari Jumaat..nasib la Iman ni jenis kalo kejut bangun pagi xnangis
ni aku siap mandi kan dia bleh dia hepi gelak2 pagi2 buta tu..

Perkembangan Iman 8 bulan:
- da pandai meniti kalo pegang kerusi ke orang ke..
- boleh da la merangkak 2 3 step pastu rasa lambat sgt nk smp terus dia menyusur balik mcm askar..lagi lajuuu
- kalo xmo susu tu dia tutup mulut dia pastu marah jerit2..hahaa
- garang ok anak aku ni..jgn la buat silap sket kt dia..mmg dia jerit ngan muka2 sekali tanda protes..
- aku tgk dia ni jenis peramah..kalo tgk org tu, mmg akan tegur "eyy..eyyy..." pastu bile org tgk dia punye excited pastu sembam2 muke sambil gelak..hahaa
- pandai da sebut: ba..ba..pa..paa...ma..ma...kadang tu bile syarul ajar jalan, syarul sebut la tatihhh..nnt dia ikut la..taateh..taateh..


time dlm kete kke KEDAH ari tu, aku buat kan susu, pastu susu serbuk tu tumpah, so kurang la susunye..dia bleh ngamuk xmo susu tu..
sekali tu bile tambah sket lg susu dlm botol baru dia nak
amboiii da tau ye susu sedap ke tak..

aku tgk panjang anak aku ni..harap2 bior la smp besar tinggi ek..hahaaa

Iman & Tok Bah..
tp kao tido mmg kena dodoi gitu..tp ok la dr nak berbuai bagai kan
aku suke ek riba dia dodoi2..so dpt la aku relax dr buat keje umah..hahahaa
sambil riba dodoi2 bleh tgk TV :p


10 comments:

Ami said...

dah besar dah anak kite kan?sob sob,ami kan time takdak keje,mesti dok bukak balik gambar muhriz kecik2 dulu(keh keh macam la skang dah besar sgt;p)makin encem la kamu iman muaahh2

SyaNa said...

tu la ami..tp rse kejap jek depa ni membesar..rindu da time dia fresh from oven
hahaaa

Suziey Ahmad said...

insyaAllah xlama lg bole jln sepenuhnya..aQeel pn jln btl2 10 bulan..
panjang tu mcm ank aku jek..ikt gen bapak..ekekek:D

Diarihatiku1976 said...

rse kejap jek depa ni membesar.

RaFFLeSiA MeRaH said...

jap jer dah besarrrr.....shomelll, muka iman pun dah byk berubah...

SyaNa said...

suziey~ insya Allah harap nye gitu la kan
hhaaa tu yg aku risau..sbb mak pak xtinggi mana :p

kak ina~ tu la kak..rse xterkejar cepat sgt

rafflesia~ tu la..muka mmg berubah abis..tp yg pasti ikut bapaknye

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku perasan satu ..iman nie jenis pantang nmpk kamera ... gmbr last tue tgk mata dia elok jer pandang kamera ;-)

SyaNa said...

hahaa..bakal mat posing kot
hahaaa

Aleiz said...

syana, iman pakai putingjenis ape tu ek? nk cr cmtu, tp tatau kat ne..

SyaNa said...

aliez, puting murah2 jek tu..ade jual kt jusco..lupe la brand ape