IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 30, 2011

Walau jalan jem, aku hepi

morning!! positif gile pagi2 ni..jalan jem pun bleh hepi kan :p tgk ni punya la panjang jem..tadi stuck nak ke tol duta tu mau ade 30minit tapi ai tak stress u...hepi jek.penat pun tak :p sebab ape??? sebab....tadi suami kite anta..hahahaa
senyum jek aku kan :-)

hahaa..sebenarnye, da 2 minggu gak aku gi keje syarul anta sebab nak praktis pakai 1 kete..kan ke misi berjimat skrg ni :p

so far, so good..dia bleh anta aku pastu gi kelas..

tapi hari ni dia lambat sket..jalan jem kemain..da la pakcik tu ade presentation

:(

-jimat aku, tak yah bayar paking mencekik darah tu-

9 comments:

rasp said...

hehehehe...mau tak suka...
i pun kalo di'drive'kan ke tempat keje...
mmg hepi je :D

Nana said...

jeles tgk org laki anta g keje
aku ni dpt mrasa
dlm stahun tu
bole kira la kot
bape kali ehehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

owhhh..patot laaaa...wekeke
selamat berjimat cermat yanggg...hehe

Pn. Zana said...

ok what. jimat sket kan. sonok wei g kije laki antar ..:P

qemaishak said...

hehe sonok je kan..byk gak eh jimat tu kan kak minyak keta, parking dll.bagus tu.

AdanyaKauUntukku said...

good way to plan family economy..huhuhu...

tapi akak pun suka jammed...
boleh lelap mata lama sikit
sbb en cinta hati yang drive kan..
dia lah yang bengang..ha ha ha

Iela Fazielah said...

wah2...bagus tu... kalau searah..xpe la... berjimat cermat!!!

mama_umar_maryam said...

oklah tu weh,berkongsi membawa berkat, klu jem nk maki haum pon ade geng blh kongsi maki hamun,hahahaha

NANI said...

bravo!!! he3.. akak dah start since Ramadhan taun lepas.. asalnya, coz nak sesama ke pasar ramadhan n nak sesama smp umah.. pastu, terus la smp la nie.. sesekali je akak drive (kalu tau hubby kena balik lmbt / outstation). tapikan, mmg jimat giler & paling penting, x stress... ha3