IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, March 18, 2011

Dessert Iman

Morning!!!
aku ni kire 1st time buat dessert utk iman
selalunye bubur je kan..pastu smlm ttibe rasa nk bg dia mkn buah plak
so gi beli sebijik epal yg harganye RM3
kemain mahal ko epal..aku beli sebijik jek

elok merah ranum rangup :-)

mula tu kupas kulit dulu

pastu aku kukus jek gini


pastu blend smp jd puri
xde nye aku letak benda lain..aku ni risau sket bab2 nk letak perasa ke :p
bior la natural epal tu..hahaa

dapat la 2 bekas..



malam td saje bg iman rasa, ok la dia suke
tadi bekalkan dia sebekas kt umah bbsitter..harap2 dia makan la smp abis

manis epal ni..

5 comments:

::Kak Sambal:: said...

wahhh iman, umi beli epal mahal tue..sila makan abis yer cayang!hehe

♥cikmOt♥ said...

syana, aku syak iman punya pengasuh tumpang sekali kang...huhuhu

Dee said...

buah x perlu penambah perisa..mmg dh sedia manis tu..sukalah tu iman ye..

SyaNa said...

mamalyna~ mahal tp besar.so berbaloi kot

cikmot~ td ceria jek muke dia aku kabo ade epal kukus..hahaa

Anonymous said...

mak aii
mahainye epal tu
aku lak nampak telior
ngan makanan iman hehe