IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, March 4, 2011

Tergamak ko ye

salam...

ari ni aku kurang mood sket..actually dr semlm..tu yg slow nk BW & update blog
pagi tu mmg aku bz sgt2 plus mcm hati tak best...tp sbbkan aku puasa so aku anggap sbb letih + lapar la..ok fine

pastu ptg smlm syarul sms aku btau wife partner dia kena simbah asid
terkejut gile aku..terus ketar lutut..

ok dipendekkan cerita

menurut kata saksi, yg buat tu 2 org naik motor..mangsa dlm kete tgh drive sorg2..tp time tu tingkap kete dia bukak..mungkin nk buang haba panas kete kot
time tu la dia disimbah..benda ni terjadi kt area BANGSAR sana..

bile kt hospital syarul btau ade lg kes mcm tu..the day before tu polis btau ade student kena attack simbah jugak..
pun dgn stranger naik motor *aku malas nk sebut KAUM ape yg buat*

so aku pesan kt sume kawan2 aku, jaga diri ok..kalo tgh drive tu jgn bukak tingkap..
time jalan tepi2 jalan tu beware dgn keliling kite

kite xtau ape motif dorg..hati2 ok
korang doakan kawan aku tu stabil ye..

13 comments:

mama tisya said...

aduhai bahaya tul kena simbah asid..die nk rompak kot..abistu camner die drive bila dh kena asid tu??

Dee said...

sis..takutnya..dahlah anak dee sekolah kat area bangsar..dee pun dok area tu..Ya Allah..lindungilah kami..amin..

Suzana Ikram said...

dorang ni x sudah2.. apa motif wat camgitu pon x tahu.. saiko betul.

puan nina said...

Ya Allah!kesiannye...

SyaNa said...

erryn, ade org bwk ke hopsital..bukan kes rompak ni

iduraz said...

jahatnyer org tuh, ape motif ida ek...tk pasal2 org lain jadik mangsa..kena beware nih

♥cikmOt♥ said...

aku tak pat bayangkan kalu kena kat aku...sure dunia aku gelap gelita...sob sob...

Unknown said...

pitty with her.... so macam mana keadaan nye?... akak ada baca paper yg budak sekolah kena simbah asid tu... lam Metro ada kuar tadi... ermm akak tau bangsa nie mmg jahanam....

rasp said...

ya Allah sis...
bahyanya...
apa la motif dorang nie....
thanx for the warning...
smoga wife ur friend stabil...
and i'd pray for her to be strong!

AdanyaKauUntukku said...

ngeri akak baca tau
skrang ni macam-macam
kite tak buat salah apa-apapun
nak kenakan kite dengan bukan-bukan

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

adehhh siannyer .... apa masalah org tue buat aniaya kt org lain..ishh

apple apple apple said...

semoga Allah kuat kan semangat dia dan keluarga..amin..

Gieyana said...

kesiannya dier Syana..mcm2 jenayah skrg nie kan..takut gak especially kita yg drive nie..huhu...

hrp2 dia kwn uols kuat semangat k..