IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 27, 2012

Apa khabar SOGO ari ni??

korang....SOGO ada sales tak ari ni
hehee..hajat hati nk terjah sana sat blk keje ni




ce kabor sket sape yg tau tu
lama kot tak jejak kaki ke sogo..silap2 jalan nk msk basement pn sesat kang
hahahaa

psttt sape nk gi sogo?? jom la gi sama
aku sorg2 jek balik ni..tunggu pokcik tu katanye ada game bola
huhu aku gak menggemok *ttibe*



*entry kedua hari rabu*




11 comments:

♥cikmOt♥ said...

kim salam la kat sogo weii...rindu kat dia...katanya

SURIA AMANDA said...

ye la...aku amik bau jer la..nama nak pi sogo tuh ajak cik abg aku? mmg jwpn eh pi sendiri je la..x koser dia nak layan aku..

Anonymous said...

Katenye ade sales brg budak2 smpai 1hb

++eden|essey++ said...

esok kamis smpai ahad ade sales kt ting. 7 tuh...lg besh..awat ko x gi esok...hihihi

shaerin said...

HEHE , hari-hari menapak ke situ cucuk duit ~

Nana said...

mmg jarang datang sini
pasai jauh sgt
nak redah jem seme
klw time puasa
alang2 g soping jalan tar
baru singgah
hehheh
stahun skali g sogo

sall said...

Biasa sale bulan 8.

bada said...

aku xsuka sogo...sbb....dh berthn aku tak ke sana...huwaaa...dpt dgr & baca n3 org la kalau sogo sale...

AdanyaKauUntukku said...

akak yang dekat pun jarang pegi sogo.....sogo ada warehouse sale kan ari nieH...........

Iela Fazielah said...

lama xterjah sogo.. bertahun dah...

Mya said...

alaaa semalam aku half day petang.
kalau tak boleh kita berjimba.
lenkali roger2.
bila ada bola lagi ek? #tetiba