IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 14, 2012

Sayur bungkus satuuuuuuuu

bosan makan salad gitu jek???
jom kite bungkus salad :)

ni lunch smlm...selalu makan sald gitu jek
ttibe smlm rse nk wraps plak



hahaaa buruk benor rupe aku bungkus
jadi la kan...yang penting kenyang


isteri: abang...sayang gemok eh?
suami: montel sket la...
isteri: kena diet ke??? 
suami: ikut syg la..kalo rse tak selesa da bwk badan gitu, diet la..
isteri: abang syg tak ni da gemok??? kalo syg gemok mcm sharifah aini camne? *motif??*
suami: abang syg la mcm suami sharifah aini sayang dia....(ha apekah???)

ok saya mau diet...bukan sbb nak suami syg -__- (kalo kurus pun bkn jaminan kebahagiaan dlm rumahtangga)
tapi sebab rasa x selesa da bwk badan ni
:( 
pakai baju longgar pun da mcm ketat plak gayanye..

hahaha korang mesti pelik kan tgk aku kejap2 diet..pastu kang gemok balik
yup aku ni bkn la extreme nk kurus sangat...
cuma bile rasa badan tu x best da..jalan sket da semput, mmg time tu br aku diet
so jgn la pelik2 pastu kutuk ke ckp kejap diet kejap tak diet
mmg aku diet bile aku rasa terlebih muatan jek
kuikui



*entry kedua hari khamis*

10 comments:

Jiejah @ Iza said...

haahahaha masalahnya tok pah ada suami kah ? ekekeke

syanasaid said...

tu yg apekah???
suami dia tinggalkan dia kot
hahaa tu yg mak sereemmm

Cik Rongoks said...

ika suka makan salad.hihi
tp lg best makan cmtu je.

Nory Zoulkefle said...

nory x suka makan sayur....puas dah pujuk diri utk makan sayur..tak taw nape tekak xleh terima sgt ngan sayur ni...syiok je tgk org lain makan sayur..=)

POSH76 said...

setuju bukan masalah gemok tapi bila baju tak muat & tak sanggup

POSH76 said...

laju naaa menekan...nak tukar size....huhu

POSH76 said...

laju naaa menekan...nak tukar size....huhu

POSH76 said...

laju naaa menekan...nak tukar size....huhu

♥cikmOt♥ said...

apa yang penting..........bahagia...lalala

FARAH deeb said...

Samelah kite. Bile terlebih 0.1% mulelah nak diet sebab kang jalan skjap je dah semput. Bab nak sarung suar pastu tersangkut yang tu lagik rase sentap 1000 tahun!
My latest Entry :)
Finally- Baiti Jannati siap sudah!