IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 27, 2012

Jom mekap mcm artis korea ~ Tony Moly Tony Tint

Morning
sori la lately ni blog aku banyak iklan :p
sbb kan nk raya da
memasing nak melaram dgn gadjet la, dgn mekap la
hehee tq pada yg order Tablet murah tu smlm :)
harap da smp brg nnt berpuas hati la ye
saya iklan kan brg dr supplier jek

ok ni nk iklan kan mekap plak :p

nama benda ni Lip tint
cute jek botol dia 



botol kecik 5ml
RM 15.00
Postage RM6.00 (semenanjung)

stok ada Cherry Pink saje 







ni cara pakai kt bibir :)


ni nnt bibir ko jd mcm bibir pelakon korea
hehee cute kan


ok sape berminat bleh email aku: syanasaid@gmail.com
:)


*tq pada member2 yg sudi membeli dgn saya..sgt2 hargai :)



6 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe, bibir aku alah pada segala bentuk lipstik or pelembap...camner tu

Rasp said...

makeup org korea mmg nampak natural gitu...
tapi i nie bab lipstik payah skit...agak sensitip...

Noor Atikah Ramli said...

tak suka mekap dan x penah mekap.hihihi

Unknown said...

la ni avon pun dah ada.....leh feeling ala2 korean gitu hehe

Falsya said...

ooo..mcm bile pakai nie bibir jadi mcm natural gitu..nnt kalau aku nak order aku pm ko..;D

SURIA AMANDA said...

kulit putih lawa la kot..kalau kulit mcm aku..tang mana korean eh...hahahahahahaha....