IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, June 26, 2012

Lamb Chop idaman hati

Morning!!!
meh nak show off lunch smlm
aku da lama nak mkn lamb chop tp kt kedai bawah ni asyik la xde
sekali smlm nasib baik la ada :)

terus amik yg set RM16.90
dapat sekali ice lemon tea + tembikai 

sedapppp...ok tak la sedap sgt mcm yg kedai2 lain tu
tp boleh la buat lepas gian :p



yang ni KIM pny chicken chop
aku kalo chop2 yang bergoreng ni kureng sket
cepat muak..mmg jarang aku amik chicken chop gini


rasa xde ape da yg teringin..hahaa
bulan dpn kite reka ape yg nk di ngidamkan :p
hahaaa syarul suke marah aku sbb byk sgt ngidam..kejap2 kan teringin itu la ini la
tp benda ni bkn nye rekaan semata..dia tetiba dtg kt anak tekak
hahaa *alasan*

-rindu time peknen dulu, ape aku nk sume syarul tunai kan..kena peknen lagi kot br dpt layanan tip top-


*entry pertama hari selasa* 

4 comments:

SURIA AMANDA said...

aku mati2 ingat ko pregnen nok...aku time piyed jer mcm2 nak makan..pas tu haram xde plak mengidam ke apa...wakakakakaka....

POSH76 said...

sedapnyer ...susah taw nak cari yg sedap!!

Cik Rongoks said...

sedapnya la ^^

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

uiks...!sedapnyer.Terlior pulak.hehee