IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 7, 2012

Bila boring, mula shopping benda merepek

ok takde la selalu pun soping benda merepek..
aku bukan kaya nau nk buat peel gitu

ni smlm time lunch la..
jalan2 ngan KIM, sekali tu terbeli plak benda2 ni
TER ok....
nasib la claim baru masuk dalam acct..kalo tak mampusss aku kena marah ngan syarul 
:p

Set perfume + shower gel
wangi sangat...brand murahan jek
RM38.90 (kalo tak silap)


pastu terbeli plak yang sebelah dia tu
aku ni mmg ada masalah kulit kering
smp tumit kaki cracked la..kadang tu sakit tumit kaki aku
tu yg beli brand ST Ives tu


harap2 kulit aku ok la lepas ni
:)

sume tu beli kt Farmasi bawah ni
ape ntah nama dia :p
macam watson & gurdian tu

:)

*entry kedua*


7 comments:

♥cikmOt♥ said...

ye ke wangi weii...bak sikit nak bau

cik helena said...

kakak!miss u ok!

watyz said...

aku lak ter'shopping' kat groupon... :)

♥ Wina ♥ said...

biasalah..pompuan! :-)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Ym suka sangat ngan St.Ives taw...masa zmn study lagi, mmg guna St Ives...:)

Nana said...

nnt gtu bkesan ke tak krim tu ek
aku pon ada masalah kaki pecah kadng rjn guna batu asah kaki tu mmg licin tp malaa nak ngsah

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kagum aku jiran bleh buat entry smp dua entry sehari ;-)