IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 14, 2012

Sate kambing bakar cicah kicap cili..peliksss

Morning!!!
kuikui..saje nk bg korg lapar so aku tayang gambar sate pagi2 buta ni
ngeeee

ni ha nk tunjuk..sate pelik kt umah aku
hahahaa tidak la pelik beria
tp aku 1st time kot jumpa

Daging kambing dia mcm tak perap ape2 jek
pastu terus bakar...
ermmmm..mmg tak mcm sate la..kalo sate ada la rempah2 nye kan
ni mcm daging bakar kosong tu jek..tawar!!!


double pelik sbb cicah dgn kuah kicap cili ni
padassss gile kuah dia...



pastu beli sate ayam...pun tawar
adoiiii...failed ok!!!!


nasib kuah cili kicap dengan kuah kacang tu sedap
bab kuah mmg lulus
tapi bab sate tu failed gile
tawar jek memasing


sedey ok kt area umah aku Puncak Alam tu
xde kedai sate yg sodap...ada 1 kedai tu tp asyik la tutup
stress je bg aku yg gemar sate ni

adakah aku boleh resign keje pastu bukak kedai sate tepi jalan????
ermmm *think*think*


*entry pertama hari khamis*

9 comments:

watyz said...

la.. sian ko kan. nk2 tgh beria nk makan skali wat spoil mood je ek. ok gak idea ko renti keje jual sate tu... :)

♥cikmOt♥ said...

siyes...aku pun kesian gak...

♥ Wina ♥ said...

ade jgk ye yg jual sate macam tu? haishhh...

meh rasa sate pak din kat desa tasek..confirm terangkat!

Anonymous said...

mmg sate kambing kat tmpt sy pun di jual cmtu...dicicah bersama kuah kicap...tp saya suka..sedap!!!

POSH76 said...

samala entry kita...sate gak hehe...sodap kuah kicap tu I likeeee!!

POSH76 said...

samala entry kita...sate gak hehe...sodap kuah kicap tu I likeeee!!

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

syana satay banting tue sedap .. ko dah try .. yg dkt dgn klinik rohani tue

ZSqueenbee said...

ooooo 1st time plak dgr..cnne plak rsenye kalo cicah smbal kicap..kih kih..terer sje diaorg ni kan..haha

SURIA AMANDA said...

weh beb...ko buat aku lapar tgok entry ni di petang hari...baru nak diet...