IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 27, 2012

Subway buy 1 free 1 :)

hai korang!!!
hehee rindu plak nk update psl personal
asyik jual beli jek kan
hehe

tgk ramai yg bagi support beli Tablet Murah tu rasa seronok plak 
hehe bleh buat belanja pegi Sabah nxt week 
syukur alhamdulillah
sayang korang ketat2 :)

ok ni sape makan SUBWAY ari ni?
Buy 1 free 1
takyah tunjuk kupon pn..
ko pegi jek beratur

aku tadi tak beratur
Wan yang beli kan..aku kirim kat dia so konon nk bahagi 2 la kan bil tu 


aku amik meatball...lapar!!!!


meatball dia BIG!!!!!!!!!!!
puas makan smp tersembul2 meatball dia..hahaa


org yang tukang beratur
dia ckp panjang gile Q..selama ni Subway tu lengang jek
kali ni amik ko!!!


aku pn tanya la Wan, brape RM nk kena bayar ni
dia kabo "tak pe kak..saya bg akak yg free tu.."
alhamdulillah...murah rezeki ko dik


sambil makan tengok Masterchef :)
aku ksrg ni malas plak nk turun lunch kt bawah
selalu tapau jek makan sambil tgk TV
:)

*entry pertama hari rabu*

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

kim salam kat wan...untuk ahkak dia sorang ni takde ke...

POSH76 said...

bessnyer tak sabo nak tunggu malam ni...jgn kata habiss promo siap!!

♥ Wina ♥ said...

x sempat keluar ofis hari nie..byk keje uhuhuhuuuu

MRS. K said...

tak penah makan subway..sobss

SURIA AMANDA said...

nampak best...tp x suka sgt...