IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 6, 2012

Jom pegi Showcase KRU Ahad ni

Morning!!!!
pagi2 tadi dgr HotFM ada KRU kr studio
sengih2 aku..tp tak best sgt sbb lagu2 dorg tak banyak pun
huhu rindu KRU :(

Ahad ni ada showcase dorg
tp tiket mmg xde jual kt mana2 pn
cara dia kena beli brg KRU RM50 dapat 1 pass

 Tapii.....aku termiss sbb dateline beli brg tu smp 31 MAY jek :(
demmit -_-


sape baya2 aku mmg pernah alami zaman kegilaan dgn KRU ni
& paling org gile kan si Yusry tu la kan..konfeemmmm
aku siap letak gambar yusry kt frame lagi :p

lagu yang menggamit kenangan zaman gatal2 dulu
dia duet dgn ELITE lagu ni..
Di Pintu Syurga lyrics
Sekukuh... sekukuh mana ikrar kasih kita
Setebal mana masih ada sempadannya
Akan tiba nanti... harus ditempuhi
Ada daya kita melawan masa
Takdirnya... takdirnya dunia hanya sementara
Walau begitu cinta suci 'tuk selamanya
Ini realiti... hilang tak terganti
Namun ku tahu aku akhirnya kembali bersatu
*Chorus:
Andai daku pergi sebelummu
[ From: http://www.elyrics.net/read/k/kru-lyrics/di-pintu-syurga-lyrics.html ]
Kenangkanlah ku selalu didalam doamu
Kaulah cinta pertama dan terakhir untuku
Ku berjanji kan menantimu
Setia menunggu di pintu syurga
Di sana... di sana menati gemilang cinta
Jadi lenyapkanlah titisan airmata
Tabahkanlah hati... mengharungi hari
Abadikanlah saat indah... kita kan tetap bersama
*Repeat Chorus:


sumber: http://www.elyrics.net/read/k/kru-lyrics/di-pintu-syurga-lyrics.html


aku ingat lagi time tu aku ikut mak ngah aku gi trip ke pulau ape ntah
pastu siap bawak keset KRU + walkmen
pastu feeling2 tepi swimming pool
pastu syahdu2 teringat kt boipren yg ditinggalkan kt KL
hahahaa..ok sgt poyo




bestnye la kalo dpt tiket
:(
nak feeling2 beli CD baru dorg pn CD player kete rosak :(
kenit tu la dia sumbat ape ntah dlm tempat CD tu
mcm ada benda sekat

kalo CD player elok mmg aku beli CD KRU
sbb ttibe rindu plak lagu2 deme ni
hehehee

Miss u KRU!!!!!


*entry pertama* 



8 comments:

♥cikmOt♥ said...

taknak la...segan...kru tak ajak pung...hahaha

Unknown said...

dulu suker yusri la ni suker edrylak...hehehe

Nory Zoulkefle said...

dulu mase kecik2, minat giler ngan yusry kru..smua kaset die nak beli...poster apatah lg..hehe

SURIA AMANDA said...

ye la...KRU ni bagus..dah bina empayar dah..x kisah la dalam dunia seni or corporate..

*Mrsfarahzaki * said...

KRU mmg legend..konsert ni pun dia bukak limited kan..untungnya lahai sape yg dapat pegi tu (=

Falsya said...

legend tuh dieorg nie..aku dulu minat gile kut ngan dieorg..mmg yusry yg paling jadi rebutan sbb aku pun minat yusry..ahahha..

mama tisya said...

kru rmi peminat remaja time kita dlu2 kn...mmg group ensem adikberadik...hehehe...tmpt show ni sebelah opis aku wei

Anonymous said...

hhaha mmg masa zaman kita zaman kru kan
aku dlu xde duit nak bli kaset
pinjam orng punye heheh