IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, June 19, 2012

Rabak poket ku

 lama gile aku x tukar spek baru :p
spek sekarang ni mmg xbest da..bile pakai sakit telinga aku mcm melecet
tu yg bile kuar aku pakai contact lens

maka aritu gagah beli spek baru
aku ckp kt org kedai yg paling murah
makanye dia bg la frame murah..yup GUESS tapi murah sbb ada less :)


yang mahal nye lens tu
sbb power aku tinggi..da jadi 5.00
wahh makin naik ni :(

so bile da ada spek baru ni, nk kuar jalan xyah pakai lens pn selesa
hehee benda baru kan
nnt da lama buruk terkangkang tangkai dia aku pakai contact lens balik :p
harap2 tahan lasak la frame jenis gini
anak plak jenis jaki tgk spek aku..asyik nk tarik jek
aku pn xpaham ape yg best nye main ngan spek ni
huhu


*entry ketiga hari selasa* 




11 comments:

*SiRibenMerah said...

suka.. frame cam klasik neh.. hehehe~

rasp said...

makin berseri-seri berspek baru :)

Anonymous said...

suit u lah spek tu!... slm kenal n dah follow u 497

:: Riri-Fatieha ::~ said...

sampai bila ye less kat focus point tu?

SyaNa said...

alamak xpasti sales smp bile
:)

SURIA AMANDA said...

x pernah pakai spek mata apatah lagi contact lens...

Unknown said...

santik...spek nye ye...hihihi

Anonymous said...

Mahai kan harga spek ni
seb baik mata aku sehat
amrul jela mata rabun
skali bli spek rabak poket

A.H.A.D said...

cantik!
budak2 mmg suka main spek

Unknown said...

sama la baru tukar spek baru but muka wati x sesuai pakai spek ngan tudung.......so spek pakai kat rumah ja

watyz said...

wa.. cantik nyer...