IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 13, 2012

Nak diet??? Sila jamah nasi

Morning!!!!
huhu badan tgh kembang dgn jayanye
ada la yg menegor kenapa badan naik??
ntah nk jawab ape..hati senang mungkin??
hahahaa ke nak jawab, dit banyak sgt tak tau nk buat ape, aku makan la..
boleh???

so bile diet mula la makan mehun goreng jek..nasi sume da macam musuh ketat
kalo bleh elak mmg nak elak...
tapi..tapi....

lepas tgk gambar ni...terus mcm...ooo ok boleh jamah nasi
*aku ckp  jamah ye, bukan melantak*
jenuh la kan nk kire kalori..kalo jenis yg concern betul mmg dia kire setiap kalari foods tu
koser la aku kan..hahahaa

so boleh la nk makan nasi, cuma berpada la...
tp aku still kalo diet mmg akan elak nasi..sbb jenis aku, tak reti nk berpada
hahahaa so bile makan nasi jd padan muka
sbb mmg makan lupa dunia...dr suku pinggan up 1 pinggan penuh
lauk ada lagi, aku tambah lagi nasi..hahaa

so baik aku elakkan nasi..sbb nasi ni sedap sgt!!!
aku susah nk stop
so korang yg reti berpada2 tu, boleh makan nasi dgn tenang ye
aku biar la begini makan salad :p

*entry pertama hari rabu*



10 comments:

♥ Vna ♥ said...

nampak jgk gambar nie dalam paper semalam..terus tanam niat nak diet nasi balik ;-)

♥cikmOt♥ said...

makin fikir makin susah hati...
so jangan fikir...kita enjoy...

esok sakit terbaring, tak leh makan itu ini, sendiri yang sedih kan...kan kan..

rasp said...

those yg disiplin memang leh berdiet...
org cam i....
ya ampoooonnn.....
tengok food dah terkecur ok hehehehe...

Dee said...

i diet ala2..boleh? sehari sekali je mkn nasi..by right kalau nak diet..seminggu sekali je mkn nasi..lagi best..diet atkins..low carbo terus..hahaha..

tp itu teh tarik mengancam..susah mau resist..huhu..

My Love.. said...

makan bgoreng2 mmg banyak kalories la kot syana..better makan sup n nasi sket..better kot..

dulu aku nk kurus..g gym time posa..and bbuka makan 2 keping roti as sandwich..minum2..n tggu sahur :) but xlapor..posa n gym..xde masalah..skrg nk ke gym xde sapa nk jaga farouq je..but posa balik awal akan go the gym balik!

but for me..diet xjalan..g gym + diet lagi bagus :)

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

jom ke gym sesama jom ;-)

Ayu said...

Tu la kan, kita ni Melayu mmg susah la nak dipisahkan dengan nasi...YM pun mmg takleh noo la diet nasi...huhuhu...

Unknown said...

aku pun diet pantang nasi...makan sayur dgn roti jer...

Unknown said...

kembang hati senang xper... :)

Unknown said...

Assalamualaikum.saya Aween, consultant NZ New Image. Dapatkan Alpha Lipid SD2 dengan HARGA JIMAT RM160 shj untuk 1 tin ALSD2 +Free Shaker+ Free Buku Panduan +Free Ketostik (4 strip). Harga biasa RM180. Tawaran berakhir pada 27 Feb 2013. Cepat.cepat. Jangan terlepas promosi hebat ni!! SMS/Whatsapp 0197837048 for fast reply.pengedar seluruh negeri juga diperlukan. thanks!